|
Auteur: |
|
|
moehaha op school hebben we een berg gebroken drumstokjes, welk merk geen idee, maar je kan er wel lekker mee tikken |
|
hehehe Ik heb hier ook een hele bak vol met afgeragde stokken.. Trieste gast |
|
Ik gebruik meestal Vic Firth 2b Metal stokken.. Grote stokken voor een grote jongen Ik ben 2m dus mijn stokken moeten wel in verhouding met mijn armen staan [correctie: ik gebruik de 2b knotsen ipv 5b] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-04-2002 14:50] |
|
als ik wel eens drum gebruik ik de stokken van snaack |
|
geen |
|
quote: rofl |
|
Ik gebruik metalen staven sebinsagoil |
|
quote: TRUE! Ik drum tot nog toe met m'n handen, kan nergens een leuk goedkoop setje vinden Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Nova 5B of Vic Firth 5B MassMörd |
|
verschillende door elkaar : ik ben m'n vooraad maar aan het opmaken -vic firth sd9 -vater of pro mark 2b's nylon -vic firth metal nylon -vancore pasveer korps -pellwood heavy metal altijd met grip tape en handschoenen als dit op is en als ik genoeg geld heb ga ik over op ahead 5b rock [aluminium kern met verwisselbare plastic covers] met ahead handschoenen en ahead tape ,alleen moeten deze uit duisland gehaald worden dus neem ik maar een berg reserve onderdelen mee [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 11-04-2002 1:41] |
|
Vater 2B of Vic Firth 5B. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
heb laatst eens van die Zildjian dinge met rubberen grip uit geprobeerd... maar krijg er alleen maar blaren van dus ik ga weer vrolijk verder met Vic Firth pro-mark 2b |
|
ikke drum niet, dus gebruik ook geen drumstokken |
|
Pro-Mark 808. Die zijn niet makkelijk te vinden dus als m'n voorraadje weer op is (ik koop meestal 10 paar tegelijk ofzo) en ik kan zo snel geen 808's vinden, dan wil ik wel eens een 5B nemen. Maar sowieso Pro-Mark. Ik heb alle merken gehad en Pro-Mark is het enige merk waarvan de tips niet al na een dag splijten als je veel op de cup/bel van je ride-bekken speelt. Sowieso hebben ze voor mij gewoon een lekkere balans en vind ik de "wax" coating die er op zit erg fijn. Die glanzende coating die op Vater en Vic Firth zit krijg ik blaren van. Vroeger had Pro-Mark ook de "Naturals" die helemaal geen coating hadden. Die waren helemaal relaxed. |
|
ik gebruik.. erm ff denken... "GEEN" drumstokjes want ik drum niet Godverdommen.. |
|
quote: Die informatie boeit ons helemaaaaaaal niet |
|
quote: Handschoenen zijn GAY!!! sebinsagoil |
|
zeg dat 's tegen paul bostaph of jon dette of nick barker of john tempesta of .......... ik ben ze eerst ook alleen maar gaan gebruik omdat je als kok simpelweg niet met blaren etc op je handen kan gaan werken .hoewel ik nu niet meer kook lben ik aan handschoenen gewend geraakt ,maar waarom zijn ze gay ????????????? dat slaat werkelijk nergens op [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 14-04-2002 2:44] |
|
ik drum ook namelijk met: vic firth 5a zildjian andere voornamelijk ronde topjes. best lichte stokken. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Index / Muziek algemeen |