|
Auteur: |
|
|
Tomahawk Festival 2010 13.03.2010 Alfred Fischer Halle - Hamm Gorgoroth Obituary Unanimated Vader Mayhem Grave Warbringer Creature Persefone Infos, Tickets and more http://www.tomahawkfestival.de |
|
+1 signature |
|
quote: same here.... (jammer BTW) |
|
Goddammit! Ik vroeg me al af wat Obituary & Gorgoroth er mee te maken hadden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Godver Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Aanwezig! Gave line-up. Daar kunnen de Nederlanders nog wat van leren, die Burning Stage concerten! |
|
quote: Hehe, elk jaar weer hetzelfde... Maar wel jammer ja... Boeiender |
|
Blijft grappig dat veel mensen ALTIJD maar weer de naam van een festival blijven verwarren met de band, die toevallig ook zo heet. We hebben met Sodom Metal altijd ook dat geval. Terwijl de naam Sodom helemaal niets met die band heeft te maken, maar met de geschiedenis van Winschoten. |
|
quote: Haha, ook altijd weer ja... Mooi hè. Boeiender |
|
Komt ook omdat er allen Tomahawk in de titel staat ipv Tomahawk Festival ofzo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hoe dan ook, hier ga ik wellicht ook bij aanwezig zijn! |
|
quote:Veel zoutpilaren daar? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik dacht dat het meer met het IQ van de inwoners te maken had. pffhehehehehehehe Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
En ook dit festival is om dezelfde redenen als Winternoise geannuleerd. Wat een verrassing... quote: |
|
Was een mooie kans om Unanimated te zien, maar helaas |
|
Unanimated was toch al weer uit de lijst geschrapt... |
|
Oh kut, ik had net besloten om hier even op visite te gaan bij mijn favoriete hoteltrashers. Was de vorige editie ook al geannuleerd dan? |
|
Nee, maar Winternoise afgelopen januari wel. Die toch een ijzersterke line-up had (o.a. Immortal, Kampfar, Inquisition, Desaster en meer...). Maar goed, je had er ook nooit een toko van 6 tot 8000 man of zo mee vol kunnen krijgen denk ik. Ze stappen beter weer terug naar de zalen met een capaciteit van 2 tot 3000 man. |
|
quote: Nou en, als je die naam gebruikt vraag je er ook gewoon om Against God and Government |
|
Gaat goed met Burningstage...duurt niet meer lang of het doek valt helemaal voor Ollie ben ik bang. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja zonde man dat ook dit festival niet door gaat.... was een mooie kans geweest om al deze bands op 1 dag te zien. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ze willen gewoon te groot. Kings of Blackmetal is een veel kleinere zaal, dus hoop dat dat wel goed komt... |
Index / Concerten |