IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Inschrijving voor Prilpop begonnen
Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 29-08-2002 10:26 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

OJC Walhalla in Sevenum (Limburg) organiseert in het Paasweekeinde van 18, 19, 20 en 21 april 2003 voor de 21e keer het Prilpopfestival. Hiervoor is de organisatie op zoek naar 21 bands die zich op dit entreevrije festival willen presenteren. Alle muziekstijlen zijn welkom!
Dat dit festival een stap in de goede richting is bewezen bands als De Heideroosjes, Jane Doe, Green Lizard, After Forever en Dreadlock Pussy. Zij speelden in het begin van hun carrière al op Prilpop.

Wat zoeken wij?
Een enthousiaste band die een set van 45 minuten kan neerzetten.
Wat bieden wij?
Een onkostenvergoeding, concumptiebonnen, een videopname van het optreden en een supergezellige dag!

Bands die geinteresseerd zijn om op dit gezellige festival op te treden kunnen zich opgeven door een demo en een biografie op te sturen (voor 1 januari 2003) naar:

Prilpop 03
Hazenhorstweg 6
5975 PA Sevenum

Voor meer informatie kun je terecht op de Prilpop website: come.to/prilpop
Mailen kan ook: prilpop@hotmail.com

-------------------------------------------
Opgeven dus!
Er worden elk jaar ongeveer 4 metalbands geboekt.
De zaterdagmiddag is doorgaans metalmiddag. 3 Bands zullen dan achtereenvolgens een optreden verzorgen.

Voor meer info kun je bij mij terecht. En anders weten Tammi, Triple Dan of shredhead wel meer te vertellen (speelden al eens op Prilpop).
Opgeven kan tot 1 januari 2003, nog tijd genoeg dus....

[Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 29-08-2002 10:45]

Pritt kills the Brazilian glue-scene

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 29-08-2002 10:33 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Dit jaar hebben we (Triple 7) daar ook gespeeld, was erg gezellig!!

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 29-08-2002 11:00 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Yeah! ik weet een leuke band! ANY
Ik ga het ze gelijk vertellen.

www.anyplace.nl

Don't blush when I rip you open

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 29-08-2002 22:28 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

zeker een geweldig festival, sta je vrijdag middag om 3 uur voor een volle enthousiaste bak... o ja, heb er ook nog met dvplo gespeeld.. dat was ook geweldig.. mis dit niet dames en heren!!

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 03-09-2002 14:57 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Hop!
Effe weer naar boven mikken

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 03-09-2002 19:30 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

en heb een mail verstuurd

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 03-09-2002 19:40 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

waar leg Sevenum? is daar makkelijk te kome?

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 04-09-2002 11:49 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Als je een auto hebt kun je overal komen.....

Ligt in Noord-Limburg (NL), bij Venlo in de buurt.

Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 10-09-2002 12:04 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Hop.....

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2002 12:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik zal zorgen dat er z.s.m. een promopakket van mijn band binnenkomt.. Gaan binnenkort een nieuwe demo opnemen, kan die gelijk mee

antimetal
Flame your moderators!
Usericon van antimetal
Posted 10-09-2002 12:41 by antimetal Wijzig reactieProfiel van antimetalQuote dit berichthttp://www.anyplace.nl

<offtopic>
oehhhhhhh, dan moet een zekere snaack wel woensdag avond een drumstel gaan checken...
</offtopic>

kan niet echt zeggen dat ik in de buurt woon....

why would you listen to me?

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com