|
Auteur: |
|
|
OJC Walhalla in Sevenum (Limburg) organiseert in het Paasweekeinde van 18, 19, 20 en 21 april 2003 voor de 21e keer het Prilpopfestival. Hiervoor is de organisatie op zoek naar 21 bands die zich op dit entreevrije festival willen presenteren. Alle muziekstijlen zijn welkom! Dat dit festival een stap in de goede richting is bewezen bands als De Heideroosjes, Jane Doe, Green Lizard, After Forever en Dreadlock Pussy. Zij speelden in het begin van hun carrière al op Prilpop. Wat zoeken wij? Een enthousiaste band die een set van 45 minuten kan neerzetten. Wat bieden wij? Een onkostenvergoeding, concumptiebonnen, een videopname van het optreden en een supergezellige dag! Bands die geinteresseerd zijn om op dit gezellige festival op te treden kunnen zich opgeven door een demo en een biografie op te sturen (voor 1 januari 2003) naar: Prilpop 03 Hazenhorstweg 6 5975 PA Sevenum Voor meer informatie kun je terecht op de Prilpop website: come.to/prilpop Mailen kan ook: prilpop@hotmail.com ------------------------------------------- Opgeven dus! Er worden elk jaar ongeveer 4 metalbands geboekt. De zaterdagmiddag is doorgaans metalmiddag. 3 Bands zullen dan achtereenvolgens een optreden verzorgen. Voor meer info kun je bij mij terecht. En anders weten Tammi, Triple Dan of shredhead wel meer te vertellen (speelden al eens op Prilpop). Opgeven kan tot 1 januari 2003, nog tijd genoeg dus.... [Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 29-08-2002 10:45] Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Dit jaar hebben we (Triple 7) daar ook gespeeld, was erg gezellig!! |
|
Don't blush when I rip you open |
|
Hop! Effe weer naar boven mikken Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
en heb een mail verstuurd "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
waar leg Sevenum? is daar makkelijk te kome? |
|
Als je een auto hebt kun je overal komen..... Ligt in Noord-Limburg (NL), bij Venlo in de buurt. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Hop..... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ik zal zorgen dat er z.s.m. een promopakket van mijn band binnenkomt.. Gaan binnenkort een nieuwe demo opnemen, kan die gelijk mee |
|
<offtopic> oehhhhhhh, dan moet een zekere snaack wel woensdag avond een drumstel gaan checken... </offtopic> kan niet echt zeggen dat ik in de buurt woon.... why would you listen to me? |
Index / Concerten |