|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
jah ik had gedacht dat het ongeveer 1500 tot 2000 km ver lag maar tis eerder 1200 ofzo. Dat is goed te doen. Dat langzamere rijden in de alpen is ook weer niet zo erg, want het uitzicht is weer stukken beter. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En Bram, zin om mee te gaan? Ik heb nog een paar plekken vrij in de bus momenteel, de plekken gaan nogal hard. Ik hoor 't wel! |
|
quote: Dan nog.. vaag gedoe. Ik zou geen geld uitgeven aan zoiets vaags. Geen duidelijke afspraken, geen referenties om na te checken en dat constante gepush van jou met je "sneeel, anders zijn de plaatsen op". Wat voor busmaatschappij is er bij betrokken, hoe zit het met de chauffeurs. Lukt het te rijden in 12 uur met de wettelijk verplichte aantal rusttijden enzovoorts? Of is het meer een band initiatief? Liever met den ootoo indien ik dit jaar weer ga. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-01-2010 19:42] |
|
quote: *kuch* je kan ook via de Karwankwntunnel... is snelweg... Boeiender |
|
quote: Een stukkie slingerweggetje heb je daar wel, mooi om te zien, fijne afgronden ook en gezellige bochtjes met weinig zicht. Om het maar niet te hebben over de rijstijl die de Slovenen kunnen laten zien |
|
En vlaggetjes aan de rand van de weg in plaats van een vangrail! |
|
Toch is het al een heel stuk beter dan in de Yoegoslavie tijd. Jammer van dat dure vignet trouwens, 30 euries voor op de snelweg. Boeiender |
|
quote: Haha ja en een overdaad aan kruisjes hier en daar. |
|
quote: Kan inderdaad ook. Ga je dan gelijk via Kranjska Gora of via Bled en dan aan de andere kant van Tolmin aankomen? |
|
quote:Via Bled is kudt. Via Kransjka Gora is een hele mooie route, maar je kan ook via Ljubljana. Boeiender |
|
quote: South West Tours is de busmaatschappij die wij gebruiken, ze zetten meerdere buschauffeurs in die ons samen veilig brengen en halen. Net wat ik zei, het exacte tijds schema komt pas als we weten waar we in Nederland langs moeten rijden om mensen op te halen. Dit is geen band initiatief, dit is een groep vrienden die het idee hadden om met z'n allen een bus te huren. Hier hebben we alleen meer mensen voor nodig dan alleen ons, om de prijs van 140 euro te kunnen halen. |
|
Weet bij god niet meer via welk stadje we vorig jaar reden. Namen in elk geval een stukje Italië mee zodat we lekker door de bergen konden slingeren. ('vangrails' gemaakt van lintjes wtf? ) |
|
Is dat je niet opgevallen vorig jaar? |
|
nouja wat je dan een *vang* rail kan noemen snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
|
Rails kan je het ook niet noemen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het was het eerste wat ons toen opviel. Dat en de afgrond van een paar honderd meter die er achter zat |
|
Hahah ja dat was ook het eerste wat ons opviel! En de chauffeur maar zweten... |
|
arme chauffeur snuffing up information..... *sigh* BEER!! |
|
quote: Kijk, dat is al duidelijker. |
|
quote: Ja sorry, ik was een beetje gehaast bezig eerst |
|
quote: Ik denk dat het beste is als deze bus via Iran rijdt. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Elk jaar dat gemier over de route en dezelfde vragen! Ga je rijden, zoek dan gewoon even in topic MC 2009, 2008 2007 etc. dan weet je al snel meer dan Mr. N en ik (Die al sinds onze luiertijd naar MC gaan!) hier met trotse paps en mams Bla |
|
Hehehe. Boeiender |
|
quote:Ze bleven zonder problemen achter me. Prodigy - Fat of the Land gaat dit jaar weer keihard mee! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |