|
Auteur: |
|
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Yep. Eerste bandje waarin ik de Benjamin ben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
*Skup* Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Aanwezig! Bareuh... |
|
Hulde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Naar aanleiding van dit bericht voel ik me opeens weer jong. Wel gaaf, ouwe gasten. Mijn broer(tje) (3 jaar jonger, hehehe) speelt af en toe nog wel eens live met een beatgroep uit de jaren 60. Ik heb wel eens voor hem ingevallen, omdat hij moest varen met de marine. De mannen zijn allemaal 60+, behalve hij. M'n oom ook op gitaar, m'n andere oom op bas en en m'n broer op solo en slag gitaar. Oh dearne van normaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Joran v/d sloot op zang zie ik Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Plus zestig kilo minimaal, schat ik. En zijn vader leeft nog. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
maar hij kan wel goed liegen en meisjes in zee gooien als hij stoned is? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hoe was het, Bastianus? |
|
quote: vet genre man. ik dig het wel. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Boven verwachting goed. Redelijk gespeeld, maar hoge opkomst en hele goeie respons van het publiek. En de Plock was ook blij denk ik dat er zo onmundig veel zoeperds in onze familie-, kennissen- en collegakring zitten, beste omzet gehad denk ik. Voor een eerste optreden niet slecht, maar m.n. de bassiste moet nog wel even wennen aan op het podium staan denk ik. Fragmentje: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hadden jullie haar aan het podium vastgelijmd? Ze zet echt geen stap voor- of achteruit. Verder niks dan lof. |
|
quote:Dank! Pure zenuwen van haar in het begin, dit was één van de eerste nummers. Ze vond het aanvankelijk doodeng, ook omdat er wat muzikanten en een producer in het publiek zaten. Ach, komt wel goed. De zanger en ik hebben in het algemeen overal schijt aan, ouwe punkers hè. De bassiste komt meer uit de symfo, waar ze toch meer letten op of elk nootje goed gespeeld wordt. Och, dat leert ze wel af.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
bassisten zijn sowieso wel wat stugger op het podium, maar klinkt tof bassie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dank u! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
+1 Goed te pruimen wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik niet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
jij bent altijd stug ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehehe, scherp! Maar nee. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Strak gespeeld zeg! |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gezellige boel was het in Plock. Lekker biertjes gedronken met Bassie's oom, leuk muziekje erbij (hoewel niet helemaal mijn ding, maar wel de voor mij zo herkenbare subtieleBassie-dingetjes). Prima vermaakt! Bareuh... |
|
Yep. Er waren veel gave kameraden, familieleden en collega's. Die oom van me is sowieso gaaf, zoept ook veel en altijd ervoor in om andere mensen te etteren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Index / Concerten |