IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Eerste optreden van mien nieuwe bandje
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2010 22:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 09-01-2010 1:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dus jij bent het jonkie?

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-01-2010 9:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2010 1:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Dus jij bent het jonkie?

Yep. Eerste bandje waarin ik de Benjamin ben.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2010 22:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

*Skup*

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 12-02-2010 22:25 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Aanwezig!

Bareuh...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-02-2010 22:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hulde.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-02-2010 1:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Naar aanleiding van dit bericht voel ik me opeens weer jong.

Wel gaaf, ouwe gasten. Mijn broer(tje) (3 jaar jonger, hehehe) speelt af en toe nog wel eens live met een beatgroep uit de jaren 60. Ik heb wel eens voor hem ingevallen, omdat hij moest varen met de marine. De mannen zijn allemaal 60+, behalve hij. M'n oom ook op gitaar, m'n andere oom op bas en en m'n broer op solo en slag gitaar.

Oh dearne van normaal.

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Argh
Usericon van Argh
Posted 13-02-2010 1:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 22:39 schreef bastianus het volgende:

Joran v/d sloot op zang zie ik

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-02-2010 20:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2010 1:39 schreef Argh het volgende:
Joran v/d sloot op zang zie ik

Plus zestig kilo minimaal, schat ik. En zijn vader leeft nog.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-02-2010 21:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar hij kan wel goed liegen en meisjes in zee gooien als hij stoned is?

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-03-2010 22:12 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hoe was het, Bastianus?

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-03-2010 22:14 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 13 February 2010 20:56 schreef bastianus het volgende:
minimaal

vet genre man.

ik dig het wel.

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2010 22:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 March 2010 22:12 schreef bokaj het volgende:
Hoe was het, Bastianus?
Boven verwachting goed. Redelijk gespeeld, maar hoge opkomst en hele goeie respons van het publiek. En de Plock was ook blij denk ik dat er zo onmundig veel zoeperds in onze familie-, kennissen- en collegakring zitten, beste omzet gehad denk ik. Voor een eerste optreden niet slecht, maar m.n. de bassiste moet nog wel even wennen aan op het podium staan denk ik.
Fragmentje:

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-03-2010 22:50 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hadden jullie haar aan het podium vastgelijmd? Ze zet echt geen stap voor- of achteruit. Verder niks dan lof.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2010 22:56 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 1 March 2010 22:50 schreef bokaj het volgende:
Hadden jullie haar aan het podium vastgelijmd? Ze zet echt geen stap voor- of achteruit. Verder niks dan lof.
Dank! Pure zenuwen van haar in het begin, dit was één van de eerste nummers. Ze vond het aanvankelijk doodeng, ook omdat er wat muzikanten en een producer in het publiek zaten.
Ach, komt wel goed. De zanger en ik hebben in het algemeen overal schijt aan, ouwe punkers hè. De bassiste komt meer uit de symfo, waar ze toch meer letten op of elk nootje goed gespeeld wordt. Och, dat leert ze wel af..

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2010 22:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

bassisten zijn sowieso wel wat stugger op het podium, maar klinkt tof bassie

♀<o(((>< <o(((><

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-03-2010 22:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dank u!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 01-03-2010 22:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

+1 Goed te pruimen wel.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-03-2010 23:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 March 2010 22:57 schreef ElitE het volgende:
bassisten zijn sowieso wel wat stugger op het podium, maar klinkt tof bassie

Ik niet!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-03-2010 23:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

jij bent altijd stug

♀<o(((>< <o(((><

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-03-2010 23:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 1 March 2010 23:14 schreef ElitE het volgende:
jij bent altijd stug

Hehehe, scherp!

Maar nee.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Jouke
Usericon van Jouke
Posted 01-03-2010 23:53 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

Strak gespeeld zeg!

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-03-2010 21:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-03-2010 21:48 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Gezellige boel was het in Plock. Lekker biertjes gedronken met Bassie's oom, leuk muziekje erbij (hoewel niet helemaal mijn ding, maar wel de voor mij zo herkenbare subtieleBassie-dingetjes). Prima vermaakt!

Bareuh...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-03-2010 21:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Yep. Er waren veel gave kameraden, familieleden en collega's. Die oom van me is sowieso gaaf, zoept ook veel en altijd ervoor in om andere mensen te etteren.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com