|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kon nog geen topic vinden. Maar goed ook dit jaar is er dus weer een metal battle. De inschrijving is gesloten en vanavond is de eerste voorronde! |
|
Binnenkort ook de Geldersche voorronde: |
|
Op zaterdag 27 februari 2010 zal in café De Walrus de Groningse voorronde van de Metal Battle plaatsvinden. Bands in de provincie Groningen kunnen zich nog t/m 31 januari 2010 aanmelden. Meer informatie over hoe Groningse bands zich kunnen aanmelden vind je op www.metalscombined.nl |
|
Oeh, is er weer een felbegeerde Occultfestplek te verdienen? Boeiender |
|
quote: Jazeker, net als voorgaande jaren krijgt de winnaar van de metal battle een optreden op occultfest aangeboden. see you at occultfest! |
|
Certificatie programma's zijn enorm snel in aantal toegenomen in de mcsa questions afgelopen jaren. Op een minimum te beperken, zijn er bijna 1.600 certificaten beschikbaar, afhankelijk van de definitieve directory op het onderwerp, de certificering en accreditering Programma's Directory, evenals een juniper jncia extra 227 accreditatie programma's. De directory merkt op dat de groei van de certificatie-programma's is grotendeels het gevolg van een explosieve bevolking expansie. Waar we eens zou kunnen bepalen de bevoegdheid van professionals en mcp questions leveranciers van diensten door middel van mond tot mond, onze wereldwijde en technologisch geavanceerde samenleving nodig nieuwe manieren te herkennen bevoegdheid. |
|
quote: Zozo, en dat voor een 1e post, knap hoor. Boeiender |
|
see you at occultfest! |
|
Zo, hier ook nog maar even. |
|
En aanstaande vrijdag in Atak (Enschede) |
|
Wedstrijdje "wie maakt de mooiste flyer voor zijn/haar metal battle?" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ik vind ze allemaal lelijk |
|
Aanstaande zondag (21 feb) ook in Brogum, Zierikzee (Zeeland dus). http://brogum.nl/index.php?page=1&concert_id=159 |
|
Wie maakt de minst lelijke flyer voor zijn/haar metal battle |
|
Ik stem op Soest. Boeiender |
|
Goed bezig kom je ook nog even langs? |
|
quote: Hmm, misschien wel leuk ja. Maybe! Boeiender |
|
En hier die van Groningen: You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
|
Zijn er eigenlijk bands die na het winnen van de 'idols van de metalscene' de grote doorbraak hebben gemaakt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Groot is het misschien niet, maar het gaat met ons sinds Metal Battle erg lekker moet ik zeggen. Het is maar net wat je zelf met de winst doet denk ik |
|
Inderdaad, het hangt heel erg af van de houding van band. Als je nadien op je luie reet gaat zitten en in eens enorme gages gaat vragen voor optredens ben je natuurlijk als band verkeerd bezig. Lijkt me overigens niets nieuws; denken dat het je komt aanwaaien is toch al sowieso geen instelling?! En verrassend genoeg zijn er nog al wat bandjes die zulke vervelende trekjes hebben. Denk dat het ook wel erg afhangt van het gemiddelde niveau per editie. Helaas schommelt dit enorm. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 22-02-2010 1:33] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Dit jaar staan er her en der best gave bands. |
|
Zaterdag in Baroeg: zaterdag 27 februari Metalbattle voorronde Zuid-Holland Esion (De Zilk progressive groove metal / alternative) Ethereal (Oegstgeest / Leiden melodic / progressive death) Heavy Metal Solarfall (Rotterdam heavy metal) Magion (Den Haag symphonic gothic metal) Entree 5 euro. Open 20.00 uur. |
|
Iemand die de uitslagen van Zuid-Holland en Groningen van gisteren weet? |
|
Groningen: 1. Beyond Reproach 2. Destitution 3. Fire Within 4. Dying Flame You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |