|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom? Boeiender |
|
In King Arthur komen ook vikings voor. |
|
quote: +311. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Waarom +1 Maar omdat je 't vraagt: Í skugga hrafnsins A Viking Saga Chîsana baikingu Bikke Prince Valiant (de versie uit 1954) Wickie und die starken Männer The Island at the Top of the World Gli invasori The Long Ships I coltelli del vendicatore I na kamnyakh rastut derevya Pathfinder Erik, il vichingo L'ultimo dei Vikinghi I normanni I tartari The Norseman Berserker The Saga of the Viking Women and Their Voyage to the Waters of the Great Sea Serpent Här kommer bärsärkarna When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Gewoon omdat het kan en omdat ik me wel eens afvroeg hoeveel vikingfilms er zijn, en of er misschien toffe bijzitten die ik nog niet gezien heb. ik houd namelijk wel van historische films met veel zwaardgekletter, vooral als ze zich afspelen rond vikingen, saksen, germanen enz. |
|
Ik denk honderd miljoen miljard. |
|
Ja maar jij bent dan ook de allercoolste van dit forum. EN DAT IS ZONDER TWIJFEL!1een Wil je muilperen? |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De wereld heeft een nieuw dieptepunt bereikt, de tering zeg Against God and Government |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Technoviking ftw! |
|
quote: Zo is het ook. |
|
The Pagan Queen Stara Basn Volkodav |
|
hoe heet dat filmgedoe met die halfvirtueel/halfecht opnames? Beowulf? signature |
|
quote: Haha wat een baas is dat idd. Against God and Government |
|
Das geen echte Viking. Die houden van m3t0llll Heb toch een redelijke hoeveelheid van de opgenoemde films in huis.. Toch ff naar die andere zoeken. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Klopt! Beowulf & Grendel vond ik trouwens wel erg suf. |
|
Leonardo DiCaprio gaat de hoofdrol spelen in de nieuwe film van Mel Gibson over de Vikingen. Omdat Gibson de film zo waarheidsgetrouw mogelijk wil maken, eist hij dat zijn acteurs oud Noors studeren. "Wat de negende eeuw ook te bieden had, zal in mijn film te zien en te horen zijn", maakt Gibson zich sterk. Tienerdroom Het is al jarenlang de droom van Gibson een grootschalige film over de Noormannen te maken. "Mijn allereerste idee over een eigen film kreeg ik toen ik zestien was. Ik wou en zou een Vikingfilm maken. In het oud Noors, dat ik toen ook studeerde", aldus de 54-jarige Gibson. "Op die leeftijd is dat natuurlijk een belachelijk idee, hoe zou ik immers ooit filmmaker worden? Hoe dan ook, dat was het eerste waanzinnige, epische idee dat ik ooit had en nu krijg ik eindelijk de kans om die ambitie waar te maken". signature |
|
zoekt ie ook vast dikzakken met dreads die Jhonny (Unleashed) er uit kunnen zuipen? |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: die man is een semi idool vr mij signature |
|
Hammer of the gods. http://www.imdb.com/title/tt1260572/ Met afstand de slechtse film die ik ooit gezien heb. Nog slechter dan Avatar. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 19-01-2010 20:16] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Varg! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Krijgen we ook een topic over robot films? Kunnen we alle Terminator films opsommen... Of een militaire films topic? Ik zie de Rambo's, Commando's en Navy Seals al voorbijkomen... |
|
@Myrddin Ga naar: http://www.vikingblood.net/phpBB2/index.php Daar kunnen ze je beter helpen en er zitten veel huilanders op Edit..oja en is opgericht door 2 Nederlanders... [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 19-01-2010 21:59] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |