IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 20-03-2010 Evolve & Trashed & Carnal Leftovers @ Popfront -Zwolle Vorige pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 24-03-2010 9:06 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

+ 1 (op aanstaande vrijdag na)


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-03-2010 10:38 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 8:04 schreef MR. N het volgende:
Sja, en ga er maar vanuit dat we (ik in ieder geval) ook bier mee gaan nemen, ben het wel zo zat dat ik de toko niet meer wil sponsoren dan strikt noodzakelijk voor de oefenruimte.


Balen wel, dat nu de hele toko wordt aangezien voor onprofessionele acties van een zekere afdeling. Shit, hoe zeg ik dit netjes? Kan het begrijpen, Mathieu.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 24-03-2010 10:43 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

En zo word ik wel nieuwsgierig naar het hele verhaal


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-03-2010 11:11 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 10:38 schreef AngelOfDeath het volgende:
Balen wel, dat nu de hele toko wordt aangezien voor onprofessionele acties van een zekere afdeling. Shit, hoe zeg ik dit netjes? Kan het begrijpen, Mathieu.


het is ook enorm balen. we zijn genoodzaakt om elders de oefenruimte in te duiken, wat veel tijd kost en daardoor zijn we nu niet bezig met nieuwe nummers (dat doe ik maar op het balkon dan) en meer van dat fraais. enfin, de lol is er wel vanaf, helaas zijn er verder in 038 ook niet echt verdere opties. but we'll survive, haha.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 24-03-2010 11:12 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

2 vechten 2 schuld, als je iemand op zn muil rost die bij die tent hoort is het ook niet zo vreemd dat je er niet meer in mag.


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-03-2010 11:15 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

hou jij je bek maar effe dicht...vooral als je slechts een fractie van het verhaal kent.

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 24-03-2010 11:15]


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 24-03-2010 11:16 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

zozo, mag er tegenwoordig op een forum niks gezegd worden? Ik geloof dat jij anders ook niet de behoefte hebt om het verhaal van 2 kanten te vertekllen, jij vertelt joiu kant die je hoort/meekrijgt, ik de mijne.


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-03-2010 11:25 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

die behoefte heb ik wel... voorbeeld: kennelijk mag de ene persoon (notabene bestuurslid met in mijn ogen een soort van voorbeeldfunctie)wel bepaald gedrag vertonen en een andere persoon (geen bestuurslid, wel frequent bezoeker) niet. en met bepaald gedrag bedoel ik dus dat betreffend persoon een week ervoor de toko ook al "vrijwllig" mocht verlaten. Daarnaast is er in mijn ogen een verschil tussen de openbare bar ruimte en de "prive"oefenruimte (die ook nog eens alleen te bereiken valt zonder dat je door het openbare gedeelte hoeft te lopen). De "prive" oefenruimtes zijn niet voor niets d.m.v. een beveiligingssysteem te bereiken. Dus daar zit voor mij het verschil in.

We (en dan spreek ik dus ook even voor MR. N) hadden absoluut geen moeite met het openbare bar verbod.

Helaas wordt er wel met verschillende maten (qua personen dus) gemeten en dat irriteert mij mateloos.

En van mij mag je trouwens alles zeggen.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 24-03-2010 11:35 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Inderdaad wist ik dit gedeelte, ik zeg ook nergens dat ik Mr.N zn reactie niet snap, maar actie reactie lijkt me een duidelijk verhaal dan in deze, of je het ermee eens bent of niet, bestuur tegen bezoeker, je weet zelf hoe dat eindigt.

Ik snap je frustratie over oefenruimte/bargedeelte ook wel, maar ja, als dat onder dezelfde stichting/beheer valt is de discussie ook snel voorbij.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 24-03-2010 11:55 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Anyway, ik ben er zelf niet bij geweest. In details treden lijkt me dan ook niet nodig. Op basis van wat ik weet sta ik niet achter de gebeurtenis, maar ook niet achter de aanpak (voornamelijk de manier waarop) nadien. Ik vind het vervelend dat een hele band de dupe is van een handeling van 1 persoon en evenzo vervelend dat voor het vervolg heel de toko wordt aangezien. Het zijn immers maar enkelen die hier hier besluiten over nemen.

Anyway, dit seizoen (t/m augustus) programmeer ik geen metal meer. Na de zomer maar eens kijken wat er op mijn pad komt qua aanbiedingen van bands...


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-03-2010 12:33 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-03-2010 14:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 March 2010 11:55 schreef AngelOfDeath het volgende:
Anyway, ik ben er zelf niet bij geweest. In details treden lijkt me dan ook niet nodig. Op basis van wat ik weet sta ik niet achter de gebeurtenis,

Ik sta ook absoluut niet achter mijn actie, en ik schaam me kapot dat ik me zo heb laten gaan. Dat er redenen waren om zo te reageren is duidelijk, maar dat ik zo gereageerd heb is op geen enkele manier goed te praten. Laat ik daarover duidelijk zijn. Ook heb ik zoals gezegd totaal geen probleem met het verbod qua kroeggedeelte.

quote:
maar ook niet achter de aanpak (voornamelijk de manier waarop) nadien. Ik vind het vervelend dat een hele band de dupe is van een handeling van 1 persoon


Ik ga niet in details treden, maar er zijn 2 bands de dupe, en ik ben nu in afwachting op de interpretatie van het bestuur op een advies van de rechtsbijstand. Ik kan alleen wel aangeven dat men volgens politie en diverse juristen mij de toegang tot een gehuurde ruimte niet mag ontzeggen als er geen voorval tijdens de gehuurde tijd is voorgevallen.

quote:

en evenzo vervelend dat voor het vervolg heel de toko wordt aangezien. Het zijn immers maar enkelen die hier hier besluiten over nemen.


Het is het gekozen bestuur van een stichting, door alle vrijwilligers aangesteld, die besluitvoering namens de hele toko uitvoerd. Dus is het heel logisch dat de hele toko ervoor wordt aangezien. Jammer, had het graag anders gewild.

quote:

Anyway, dit seizoen (t/m augustus) programmeer ik geen metal meer. Na de zomer maar eens kijken wat er op mijn pad komt qua aanbiedingen van bands...

Zie Herrie, hehehehe.


Boeiender


w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 24-03-2010 23:13 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

tja, inderdaad heel begrijpelijk, maar nog wel jammer... was altijd wel gezellig, die zaterdagmiddag/avond...



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 25-03-2010 1:11 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 24 March 2010 14:06 schreef MR. N het volgende:
Het is het gekozen bestuur van een stichting, door alle vrijwilligers aangesteld, die besluitvoering namens de hele toko uitvoerd. Dus is het heel logisch dat de hele toko ervoor wordt aangezien. Jammer, had het graag anders gewild.


Dat is helaas niet het geval. Ik kan me niet herinneren dat ik in al die jaren ooit iets heb meegekregen over het aanstellen van bestuursleden, laat staan daar een rol of stem in heb gehad. Besluitvoering ligt echter bij hen. Ik sta als persoon zeker niet achter alles wat zij uitdragen.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 25-03-2010 2:48 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 25 March 2010 1:11 schreef AngelOfDeath het volgende:
Dat is helaas niet het geval. Ik kan me niet herinneren dat ik in al die jaren ooit iets heb meegekregen over het aanstellen van bestuursleden, laat staan daar een rol of stem in heb gehad. Besluitvoering ligt echter bij hen. Ik sta als persoon zeker niet achter alles wat zij uitdragen.
Bij een stichting is het standaardidee dat het bestuur zelf zorg draagt voor haar opvolging. Als je het zou laten kiezen door de vrijwilligers zou het eerder een verenigingsachtige constructie zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2010 8:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gezellig stadje, dat Zwolle ..


herrie
Usericon van herrie
Posted 25-03-2010 8:55 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

eg weh!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-03-2010 10:39 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 March 2010 2:48 schreef Hades het volgende:
Bij een stichting is het standaardidee dat het bestuur zelf zorg draagt voor haar opvolging. Als je het zou laten kiezen door de vrijwilligers zou het eerder een verenigingsachtige constructie zijn.


I stand correct. Maar de stichting spreekt wel namens de vrijwilligers. Als die het niet met beslissingen van het bestuur eens zijn kunnen ze dat kenbaar maken aan dat bestuur en ze kunnen zelfs een bestuur naar huis sturen als die het bont maakt.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2010 10:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 March 2010 10:39 schreef MR. N het volgende:
I stand correct. Maar de stichting spreekt wel namens de vrijwilligers. Als die het niet met beslissingen van het bestuur eens zijn kunnen ze dat kenbaar maken aan dat bestuur en ze kunnen zelfs een bestuur naar huis sturen als die het bont maakt.
Euhm niet dus .. dat is een vereninging wat je nu beschrijft


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-03-2010 10:44 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 March 2010 10:42 schreef Jenje het volgende:
Euhm niet dus .. dat is een vereninging wat je nu beschrijft


Een vereniging heeft leden, en daar heb ik het niet over.


Boeiender


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen