![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
The Aristocats ![]() En natuurlijk klassiekers als Jungle Book en The Lionking. Alice in Wonderland is trouwens ook geniaal, benieuwd naar Tim Burtons verfiling daarvan. ![]() |
|
Robin Hood, vooral de muziek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik ben gek op Disneyfilms ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Ik ook, ik heb er een heleboel op VHS. Favorieten: Pinokkio en Robin Hood. Bareuh... ![]() |
|
Ratatouille was ook tof trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Die heb ik ook allebei op VHS, alleen heeft de recorder het 2 jaar geleden begeven ![]() Vond MouseHunt ook geniaal, ook al is dat dan geen tekenfilm. Sneeuwwitje was de eerste videoband die ik kreeg ever. Bambi de eerste die ik in de bios zag, was toen 5 jaar en moest huilen toen het bos in de fik stond, niet omdat zijn moeder werd doodgeschoten ![]() Jungle book is ook leuk. "Hey vogel! Wat gaan we doen?" Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Junglebook is ook erg leuk, inderdaad. Bareuh... ![]() |
|
robin hood inderdaad. ![]() en de leeuwenkoning! :D "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Nee, ik heb niet zoveel met Dinsey films, behalve dat ik ze verkoop. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
The Black Cauldron aka Taran en de toverketel, nacht op de kale berg gedeelte van Fantasia. De rest is shit ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
- Lion King - Pocahontas - Klokkenluider van de Notre Dame ![]() ![]() |
|
quote: Een blekkie met een trauma! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Ik ben normaal niet zo'n fan van Disney-films maar Ratatouille is erg leuk ja. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, die is geweldig ja. Geloof ik ook de eerste film die ik ooit in de bioscoop zag. Een echte favoriet heb ik eigenlijk niet, al denk ik dat mijn favoriete periode de jaren zestig en zeventig zijn. Films als The Sword in the Stone, Robin Hood (beide bij voorkeur in het Nederlands gesproken) of Jungle Book stop ik er nog regelmatig in. Alice in Wonderland trouwens ook. Ook benieuwd naar de nieuwe trouwens. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ben je soms theoloog dat je alles zo vrij interpreteert? Geen blekkie, geen trauma. Fuck you too ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 11-01-2010 8:49] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Emo? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Dat sowieso ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
Én dik vadsig und lelik. ![]() ![]() |
|
Een en al liefde hier ![]() Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
1. The Jungle Book 2. The Lion King 3. Robin Hood ![]() |
|
1) Alice in wonderland 2) Sneeuwwitje (vorige maand op dvd gekocht :D ) 3) peter pan Vind ze allemaal wel leuk, zo af en toe. ![]() |
|
The Lion King, wat een heerschfilm! ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |