|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zitten hier ook nog fans van jumanji? Wil je muilperen? |
|
quote:Dat was vroeger een van mijn lievelingsfilms Vond 'm geweldig! Die heb ik wel 20 keer gezien met mijn nichtje. |
|
De vetste kinderfilm is The Wizard Of Oz, en dan uiteraard de originele versie met Judy Garland Mooie boodschap zit er ook in verwerkt, dat je alles kan zijn/bereiken als je maar in jezelf gelooft. Normaal heb ik een hekel aan een moraal in een film, maar bij deze kan ik het goed hebben. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Toy Story was ook wel vet Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Vooral de muziek! |
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Klassieker! Hoewel ik meer doelde op: |
|
quote: Return to Oz uit 1985 is ook geniaal, en een stuk duisterder. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
daar ga ik eens naar op zoek dan Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Al mijn jeugdtrauma's worden hier even opengereten, met die kutmusicalachtige filmfragmenten. Judy Garland, ook zo'n natuurramp als Julie Andrews. Of Fred Astaire, ook zo'n blije eikel uit het zwart-wittijdperk. Ik zweer je dat het een samenzwering is van al die babyboomers waartoe mijn ouwelui ook behoren. Geef toch toe, welke halve gare gaat er nu in de regen lopen zingen, debiele doremi-liedjes aan een stel nare Oostenrijkse blagen leren of over een regenboog lopen blèren? Of nog erger, al die meezingmusicals en films waarin het publiek zo heppie-kleppie mee gaat zitten doen. Alsof het nog niet erg genoeg is dat er hier in Brabant op jaarlijkse termijn zo'n gemaakt blij feest is waarbij iedereen verkleed vrolijk gaat liggen doen. Overal barst het van de sing-a-longs, musicals en andere nepvrolijkheid, alsof heel Nederland een groot Limburg is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Klikspaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: maar je wil ook wel mensen doodmaken? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ik zou het wel kunnen denk ik. Daarom heb ik mijn pistool indertijd ook bij een inleveractie afgegeven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Had ik niet achter je gezocht, op hyves ben je best een zoet ventje. quote: Die overgang van zwart/wit opeens naar kleur in the Wizard of Oz is juist zo vet gedaan. Geeft mooi het contrast tussen de werkelijkheid en fantasie aan. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ik ben sowieso heel zoet tegenwoordig. Maar dat is niet altijd zo geweest. En soms word ik nog getriggerd, met name musicals, sing-a-longs, een bepaald segment van Nederlandse muziek en familiebijeenkomsten halen het slechtste in me naar boven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zal ik eens met een draaiorgel voor je deur komen staan? Bareuh... |
|
quote: Och, er is toch ook al jaren een horrorfilms topic. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Prima. Zo lang er maar "Ik zou zo graag een borreltje lusten" wordt gespeeld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Zo is dat. Zolang het maar -grotendeels- ontopic blijft lopen kan het prima. quote: +1! Je zou het ook kindermishandelingfilms kunnen noemen: The Addams family films vind ik trouwens schitterend, als dat nog kinderfilms genoemd kunnen worden, verder de Muppets films. Daarnaast veel animatie. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-01-2010 13:35] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Meesterwerk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mary Poppins Trailer fuck: Had als kind op deze manier de film toch een stuk interessanter gevonden. Oh, en als hierboven genoemd: Jumanji. De verfilmingen van de boeken van Roald Dahl zijn ook vermakelijk. Laatst was 'The Witches' nog op televee. Verrassend triviaal |
|
quote: Zo is het, en anders niet. Matilda heerst ook fors, vooral juffrouw Bulstronk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
http://www.xhamster.com/movies/427417/max_und_moritz_-_erotische_streiche.html http://www.xhamster.com/movies/371439/die_erotische_zeichentrickparade_1_komplett_cartonsex.html http://www.xhamster.com/movies/371483/die_erotische_zeichentrickparade_2_komplett_cartonsex.html http://www.xhamster.com/movies/371513/die_erotische_zeichentrickparade_3_komplett_cartonsex.html |
|
Leugenaar, die Xhamster was er nog geeneens in jouw jeugd.... Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |