IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Kinderfilms Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2010 14:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 8:30 schreef Slechtheid het volgende:
Princess Mononoko. <3


Mononoke! Vette film ja.

Hotaru No Haka is ook mooi.

Jungle Book is mijn favoriete kinderfilm, maar Als Je Begrijpt Wat Ik Bedoel blijft ook sterk.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 11-01-2010 14:35 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Zitten hier ook nog fans van jumanji?


Wil je muilperen?


Silence
Usericon van Silence
Posted 11-01-2010 14:37 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 14:35 schreef jelmer2 het volgende:
Zitten hier ook nog fans van jumanji?
Dat was vroeger een van mijn lievelingsfilms Vond 'm geweldig! Die heb ik wel 20 keer gezien met mijn nichtje.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-01-2010 14:50 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

De vetste kinderfilm is The Wizard Of Oz, en dan uiteraard de originele versie met Judy Garland

Mooie boodschap zit er ook in verwerkt, dat je alles kan zijn/bereiken als je maar in jezelf gelooft. Normaal heb ik een hekel aan een moraal in een film, maar bij deze kan ik het goed hebben.



Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-01-2010 14:56 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Toy Story was ook wel vet


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2010 14:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vooral de muziek!


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-01-2010 15:18 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl





Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-01-2010 15:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Klassieker!

Hoewel ik meer doelde op:





Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 11-01-2010 15:37 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 11 januari 2010 14:50 schreef flebbie het volgende:
De vetste kinderfilm is The Wizard Of Oz, en dan uiteraard de originele versie met Judy Garland

Mooie boodschap zit er ook in verwerkt, dat je alles kan zijn/bereiken als je maar in jezelf gelooft. Normaal heb ik een hekel aan een moraal in een film, maar bij deze kan ik het goed hebben.




Return to Oz uit 1985 is ook geniaal, en een stuk duisterder.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-01-2010 15:55 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

daar ga ik eens naar op zoek dan


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 20:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 15:18 schreef flebbie het volgende:





Al mijn jeugdtrauma's worden hier even opengereten, met die kutmusicalachtige filmfragmenten. Judy Garland, ook zo'n natuurramp als Julie Andrews. Of Fred Astaire, ook zo'n blije eikel uit het zwart-wittijdperk.
Ik zweer je dat het een samenzwering is van al die babyboomers waartoe mijn ouwelui ook behoren. Geef toch toe, welke halve gare gaat er nu in de regen lopen zingen, debiele doremi-liedjes aan een stel nare Oostenrijkse blagen leren of over een regenboog lopen blèren? Of nog erger, al die meezingmusicals en films waarin het publiek zo heppie-kleppie mee gaat zitten doen.
Alsof het nog niet erg genoeg is dat er hier in Brabant op jaarlijkse termijn zo'n gemaakt blij feest is waarbij iedereen verkleed vrolijk gaat liggen doen. Overal barst het van de sing-a-longs, musicals en andere nepvrolijkheid, alsof heel Nederland een groot Limburg is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 20:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 9:49 schreef MR. N het volgende:
Lagen de Mods weer te slapen?

Klikspaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-01-2010 22:04 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 11 januari 2010 20:57 schreef bastianus het volgende:

Al mijn jeugdtrauma's worden hier even opengereten, met die kutmusicalachtige filmfragmenten. Judy Garland, ook zo'n natuurramp als Julie Andrews. Of Fred Astaire, ook zo'n blije eikel uit het zwart-wittijdperk.
Ik zweer je dat het een samenzwering is van al die babyboomers waartoe mijn ouwelui ook behoren. Geef toch toe, welke halve gare gaat er nu in de regen lopen zingen, debiele doremi-liedjes aan een stel nare Oostenrijkse blagen leren of over een regenboog lopen blèren? Of nog erger, al die meezingmusicals en films waarin het publiek zo heppie-kleppie mee gaat zitten doen.
Alsof het nog niet erg genoeg is dat er hier in Brabant op jaarlijkse termijn zo'n gemaakt blij feest is waarbij iedereen verkleed vrolijk gaat liggen doen. Overal barst het van de sing-a-longs, musicals en andere nepvrolijkheid, alsof heel Nederland een groot Limburg is.


maar je wil ook wel mensen doodmaken?


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 22:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 22:04 schreef flebbie het volgende:
maar je wil ook wel mensen doodmaken?

Ik zou het wel kunnen denk ik. Daarom heb ik mijn pistool indertijd ook bij een inleveractie afgegeven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 11-01-2010 22:15 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 11 januari 2010 22:06 schreef bastianus het volgende:
Ik zou het wel kunnen denk ik. Daarom heb ik mijn pistool indertijd ook bij een inleveractie afgegeven.


Had ik niet achter je gezocht, op hyves ben je best een zoet ventje.

quote:
Op 11 januari 2010 20:57 schreef bastianus het volgende:
Judy Garland, ook zo'n natuurramp als Julie Andrews. Of Fred Astaire, ook zo'n blije eikel uit het zwart-wittijdperk.



Die overgang van zwart/wit opeens naar kleur in the Wizard of Oz is juist zo vet gedaan. Geeft mooi het contrast tussen de werkelijkheid en fantasie aan.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 22:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 22:15 schreef flebbie het volgende:
Had ik niet achter je gezocht, op hyves ben je best een zoet ventje.


Ik ben sowieso heel zoet tegenwoordig. Maar dat is niet altijd zo geweest. En soms word ik nog getriggerd, met name musicals, sing-a-longs, een bepaald segment van Nederlandse muziek en familiebijeenkomsten halen het slechtste in me naar boven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 11-01-2010 22:21 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 22:18 schreef bastianus het volgende:
Ik ben sowieso heel zoet tegenwoordig. Maar dat is niet altijd zo geweest. En soms word ik nog getriggerd, met name musicals, sing-a-longs, een bepaald segment van Nederlandse muziek en familiebijeenkomsten halen het slechtste in me naar boven.


Zal ik eens met een draaiorgel voor je deur komen staan?


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-01-2010 22:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 januari 2010 9:59 schreef MR. N het volgende:
Heeft niets met stoerheid te maken, heeft alles te maken met een grap na aanleiding van het Vikingfilm topic die nu erg flauw begint te worden.

Er is een filmtopic, en daar kunnen al die onzinfilmtopics net als deze prima in lijkt me.

Vandaar dat ik me afvroeg of de Mods liggen te slapen.



Och, er is toch ook al jaren een horrorfilms topic.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2010 22:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 22:21 schreef De Ulk het volgende:
Zal ik eens met een draaiorgel voor je deur komen staan?

Prima. Zo lang er maar "Ik zou zo graag een borreltje lusten" wordt gespeeld.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-01-2010 13:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 januari 2010 22:23 schreef De Tegenpartij het volgende:
Och, er is toch ook al jaren een horrorfilms topic.


Zo is dat. Zolang het maar -grotendeels- ontopic blijft lopen kan het prima.

quote:
Op 11 januari 2010 20:57 schreef bastianus het volgende:

Al mijn jeugdtrauma's worden hier even opengereten, met die kutmusicalachtige filmfragmenten. Judy Garland, ook zo'n natuurramp als Julie Andrews. Of Fred Astaire, ook zo'n blije eikel uit het zwart-wittijdperk.
Ik zweer je dat het een samenzwering is van al die babyboomers waartoe mijn ouwelui ook behoren. Geef toch toe, welke halve gare gaat er nu in de regen lopen zingen, debiele doremi-liedjes aan een stel nare Oostenrijkse blagen leren of over een regenboog lopen blèren? Of nog erger, al die meezingmusicals en films waarin het publiek zo heppie-kleppie mee gaat zitten doen.
Alsof het nog niet erg genoeg is dat er hier in Brabant op jaarlijkse termijn zo'n gemaakt blij feest is waarbij iedereen verkleed vrolijk gaat liggen doen. Overal barst het van de sing-a-longs, musicals en andere nepvrolijkheid, alsof heel Nederland een groot Limburg is.


+1! Je zou het ook kindermishandelingfilms kunnen noemen:



The Addams family films vind ik trouwens schitterend, als dat nog kinderfilms genoemd kunnen worden, verder de Muppets films. Daarnaast veel animatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-01-2010 13:35]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-01-2010 14:00 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 15:18 schreef flebbie het volgende:





Meesterwerk!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 12-01-2010 14:07 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2010 22:04 schreef Audiophile het volgende:
Mary Poppins was ook wel tof, maar da's een Disneyfilm, dus off topic.


Mary Poppins Trailer fuck:


Had als kind op deze manier de film toch een stuk interessanter gevonden.


Oh, en als hierboven genoemd: Jumanji.
De verfilmingen van de boeken van Roald Dahl zijn ook vermakelijk. Laatst was 'The Witches' nog op televee.


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-01-2010 22:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2010 14:07 schreef Ohneschwanz het volgende:
De verfilmingen van de boeken van Roald Dahl zijn ook vermakelijk. Laatst was 'The Witches' nog op televee.

Zo is het, en anders niet. Matilda heerst ook fors, vooral juffrouw Bulstronk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


herrie
Usericon van herrie
Posted 28-08-2010 19:55 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-08-2010 19:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Leugenaar, die Xhamster was er nog geeneens in jouw jeugd....


Boeiender


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen