|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe, wieweet wel aanwezig met MH. |
|
Fucking hard! Nog meer shows van The Arson Project in NL? |
|
geen idee. ga vanavond informeren! |
|
Dr.Doom gaat optreden zonder zanger? |
|
quote: Als ze met die tijd nog geen nieuwe hebben zullen ze hun inval zanger misschien wel weer meenemen. Die ze ook op Sodom Metal mee hadden. Die deed het wel netjes toen. Maar leuk concertje weer, dus vast wel weer van de Partij. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Jij mag zingen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Is goed |
|
038 represent, brent slaapplek nodig? |
|
Ben wel benieuwd waar het is. Ik vertik het om te fietsen hoor! Je moeder. |
|
quote: Ait nice! Maar ik moet waarsch werken die avond. Maybe kan ik vrij fixen! I'll keep you updated |
|
Leuk, vast wel aanwezig. |
|
Waar in Zwolle? |
|
Het is in de Ondergrondse (oude Deltion College naast de Cibap) DrDoom treedt al een tijdje op zonder vaste zanger. Tegen die tijd hopen we een vast lid er bij te hebben. The Arson Project speelt ook in Leiden en er zit een kans in dat ze de 3de ook in Nederland een show doen. |
|
quote: Gevonden! Beter! Dat is teminste wel iets dichter bij dan Zwolle vanuit Den Haag |
|
nice, hebben de heren toch nog shows kunnen vinden! |
|
quote: Haha Nijverheidsstraat ja? Mijn oude schooltje, zag dat het gekraakt was.. kraakfeestje? |
|
Volgens mij beantwoord je die zelf al is mooie plek geworden, fijn dat dit soort showtjes er plaats kunnen vinden! |
|
The Arson Project! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: is in een kraakpand en gezien je reacties van je in 't kraaktopic reken ik niet op je komst... |
|
quote: Ah, had ik het dus goed gezien. Geinig. In welk gebouw dan? Staan er nog drie als't goed is. |
|
Ik doe graag wat geld in het Antifa potje terwijl ik mijn pit bier van 1,25(?toch) drink. Eind van de maand Citizens Patrol hier maar checken. ben siked! [Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 12-01-2010 23:11] |
|
quote: Goed geraden! Je moeder. |
|
...wij ook niet aanwezig. |
|
Omdat? |
|
quote:Omdat er dus blijkbaar geen geld is om ons te betalen, ook al spelen we voor weinig. Jammer maar ik wens Dr.Doom veel speelplezier. Boeiender |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |