|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Geniaal festival!! Hopelijk weer heen dit jaar |
|
Wordt hem niet denk ik dit jaar, helaas. Want ze moesten de datum weer eens zo nodig gaan verplaatsen. Zit dan al op Summerbreeze... Wel jammer, want is een geniaal festivalletje! |
|
Erg goed festival indeed, erg goed geweest afgelopen editie. Als ik Ivo kan overtuigen ga ik ook graag terug. My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Same here! Jammer he! Bla |
|
And same here.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja halloooeee, wat is deze!! Ik hoor het jullie nog zo zeggen vorig jaar dat jullie t gehad hadden met de grote festivals (Mira buitengelaten natuurlijk). |
|
Klopt! Ik heb Wacken geschrapt. Summerbreeze kon ik TOCH weer niet laten. En wat is jouw reden niet naar SB te gaan dan? |
|
Ik ga naar Wacken en Party San. Ik vind Wacken toch echt veel leuker dan Summer Breeze. Vooral de geniale biergartenparty's op Wacken afgelopen jaar, en de vreselijk rampzalige biergarten op Summer Breeze doen het m. |
|
Wacken wordt me te massaal en de line-up is al jaren kut. Die van Summerbreeze is altijd vele malen beter en ga toch echt voor de bands en niet voor een Biergarten. Hoewel ik het met je eens ben dat de sfeer daar op Wacken wel goed was in die Biergarten. |
|
De biergarten op summerbreeze is idd wel heel erg saai. |
|
Klopt, maar zoals gezegd ga ik er daar niet voor heen. Nu maar weer ontopic: Geniaal fest dit en helaas dus afwezig. |
|
quote: Ik ook niet. |
|
Juist. Biergarten heb je overal. Ook in Nederland. Daar heet het "terras", en kan niet vergeleken worden met bands kijken/jezelf kapotbangen/moshen/schreeuwen/stilletjes in een hoekje toekijken. Bruce Banner |
|
Hoho! Op Sodom Open Air hebben we ook een Biergarten! |
|
quote:Te massaal ben ik met je eens maar kut zijn de line-ups zeker niet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En Regeer gaat mee naar MetalCamp! Naar WOA zul je geen heimwee krijgen denk ik... Bla |
|
+ Mayhem Faustian Spirit of the Earth |
|
Ticketje is binnen Faustian Spirit of the Earth |
|
Heerlijk festivalletje |
|
Zeker, maar ik ben toch bezweken voor de line up van Summer Breeze |
|
quote: |
|
Het gerucht gaat dat Sadist uit Italie Destroyer 666 zal vervangen, Wat denken jullie? |
|
Sadist en Thyrfing vervangen D666, not bad Faustian Spirit of the Earth |
|
Morgen Faustian Spirit of the Earth |
|
Heersfestival! Onheil was de eerste band die de moeite was. Standaard black metal, maar goed en strak gebracht. Daarna kwam Sadist en ondanks dat progressieve/technical death meestal niks voor mij is, kwam het live heel goed over. Devourment bracht wat er verwacht werd, namelijk een brute pot slam death metal van de bovenste plank. Thyrfing kon me niet echt overtuigen. Nogal standaard folk/viking metal en te veel mid-tempo. Het eerste echte hoogtepunt van de dag was Orphaned Land. Ondanks dat ze daar uit de toon vielen en er dus ook maar relatief weinig volk kwam kijken, gaven de Israeliërs een geweldig enthousiast en muzikaal perfect optreden. Geweldig! Van Macabre weet ik niet goed wat te denken. Muzikaal is het totaal m'n ding niet, maar komisch was het allemaal wel :D Dan kwam Rotting Christ en dat was ongetwijfeld het hoogtepunt. Van de keren dat ik ze gezien heb, stak dit optreden er met kop en schouders bovenuit. Mayhem viel jammer genoeg zwaar tegen. Een brij van geluid en een veel te luide basdrum zorgde voor amper herkenbare nummers. Het begon nochtans goed met Pagan Fears, maar vanaf dan werd het volume de lucht ingejaagd en was het om zeep. Freezing Moon kon er min of meer mee door, de Deathcrush songs ook, maar voor de rest was het huilen met de pet op. Vooral Cursed in Eternity en DMDS werden compleet verneukt, de gitaarmelodieën waren amper te onderscheiden. Ook Attila, hoe impressionant hij ook was, was amper hoorbaar. Jammer. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |