|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar staan ze dan? |
|
Eurosonic. Zie je dan baas... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
fuckfuckfuck |
|
Euh? Er was nog niet eens een Wardruna topic? Schande, het is echt een geniale band. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik heb ze een paar maanden terug gezien in een natuur theater. Ik moet zeggen dat dat een van de betere optredens was die ik ooit gezien heb. De muziek klonk enorm zuiver. Aanvankelijk geloofde ik niet dat het echt live was. Aanrader dus |
|
quote: LEUK! gaan we ff biertje doen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kut! ik dacht dat dit op een zaterdag viel op 1 of andere manier... Hoe kan ik nog aan kaartjes komen Emiel?! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: tien chicks op een rijtje regelen die mij allemaal afzuigen. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 12-01-2010 18:38] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: :') ! |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik regel er 1, dat is er al 1 meer als dat je nu hebt schat ik Of ik vraag wel even rond hoe ik der binnenkom en regel je zelf je paipbeurt Kijken wie het eerst slaagt "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
het was erg mooi. ghaal lijkt van dichtbij op een aids patiënt. leuke rune tekens en dito man met stokjes op blok hout. IK ZEG VOOR HERHALING VATBAAR. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
hou toch op met je folk muziek, we leven in 2010 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: waarom ga jij niet gewoon naar overrated breakcore luisteren met amenbreaks, dan ga ik verder met rukken ok lieve schat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Als wardruna nou amenbreaks gebruikte Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Tijdens Incubate waarschijnlijk? Was ik ook bij, fantastische locatie inderdaad. Optreden zelf had ik beter gevonden als het niet zo enorm verkracht was door een geluidstechnicus die niks wist over het uitversterken van akoestische instrumenten. Wat je aanvankelijk geloofde klopt overigens wel: niet alles wat je hoorde werd live gespeeld. Neemt niet weg dat alles wat wél live was uitstekend klonk. |
|
ja voor de into's hadden ze achter op het podium een mac staan tijdens eurosonic IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wardruna is één van m'n favoriete bands en het was echt super gaaf op Eurosonic |
|
Yggdrasil valt mij toch wat tegen. Ander sfeertje, het klinkt wat volkser allemaal. |
|
quote: Weet je toevallig ook wanneer die officieel uitkomt? Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ga wel lekker op de nieuwe. |
|
quote:Nog niet bekend, ergens in Maart aangezien dan ook de releaseshow is. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Een woord over de nieuwe plaat, Yggdrasil. In eerste instantie was ik enigszins teleurgesteld over het niveau ten opzichte van Gap Var Ginnunga. Bepaalde nummers zijn nogal inwisselbaar, vooral in het midden van de plaat. Maar dan kwam ik aan de laatste 3 nummers en die zijn magistraal en overtreffen wat mij betreft alles wat op hun debuutplaat staat. Over het geheel bekeken ben ik dan ook niet teleurgesteld Faustian Spirit of the Earth |
|
25 oktober in 013! http://www.013.nl/event/4369_wardruna |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |