|
Auteur: |
|
|
hey, D S .. nice... zal het onthouden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
OOOOOOEEEEEHHHH!!!! |
|
Den Saakaldte, nice! |
|
20 Maart is dus Hub & Heuy Metalfest part VII met o.a. Den Saakaldte, Pantheon I, Taake, Urgehal, Angantyr plus 2 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ah kijk eens aan, grote kans dat ik aanwezig ben. |
|
quote: Dit is toch een misverstand hoop ik? Als je als 'Baroeg' inlogt i.p.v. je eigen naam hebben mensen eerder de neiging om je te geloven omdat je we er van uit gaan dat je inside info hebt. Als je uitspraken gaat doen over optredens in andere zalen zou ik dat voorzichtig en niet uit naam van 'Baroeg' doen. [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 14-01-2010 13:24] Bla |
|
Wat Mira zegt. Misschien hebben Hub & Heuy Urgehal wel gewoon los geboekt voor hun festival........ |
|
Godver, dan zit ik in Praag. |
|
Effe voor alle misverstanden uit de weg te ruimen..... 13/14 februari speelt Urgehal in Leeuwarden en Rotterdam De tour met Taake, Urgehal enz. gaat niet door voor Urgehal, dus ook niet bij ons festival want een aantal bands op ons festival maken deel uit van die tourpackage, waaronder in eerste instantie dus ook Urgehal. Maar zoals gezegd, Urgehal maakt geen deel meer uit van de tour en dus ook niet op ons festival. Denk dat nu alles wel duidelijk moet zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |