|
Auteur: |
|
|
Heren, Ik zit met een brandende vraag, heeft één van jullie wel eens wat gekocht via Amazon? Zo ja, wat zijn de ervaringen? Against God and Government |
|
Kut ik heb geen creditcard Against God and Government |
|
Ga voor Amazon.co.uk, met de huidige koers van de Britse Pond is dat vrij goedkoop. Dingen vanuit de VS laten komen kan kut zijn omdat ze er soms flink belasting over heffen die je na afloop bovenop het aankoopbedrag mag lappen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Vrij goedkoop om via de bank te regelen, als je hem met enige regelmaat gebruikt kan het wel uit. |
|
Paypal? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Volgens mij niet via Amazon, of wel? |
|
hm na wat gegoogle accepteren ze dat idd niet. Stakkers Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik denk dat veel bedrijven daar wel veel geld door mislopen. |
|
Goede ervaringen mee, lekker goedkoop nu met de lage Britse pond, dus haal veel games/boeken daar. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
koop sinds kort via Play.com, bevalt ook erg goed, ik begreep dat er meer mensen op het forum daar wel eens bestellen. Voordeel is Nul verzendkosten.. Vind ik ook niet |
|
quote: Play.com heerscht! |
Index / Algemeen |