|
Auteur: |
|
|
zaterdag 15 mei 2010 Het Bolwerk, Sneek HEATHEN (they're back!) + supports 21.00 uur zaal open Entree €9 www.hetbolwerk.nl voor meer info. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-02-2010 12:22] |
|
Daar moest ik maar eens een eind voor gaan rijden, dan! |
|
Hopelijk ook nog elders in Nederland Against God and Government |
|
14 maart in Baroeg, en nog niet bevestigd de 28ste in 013 [Dit bericht is gewijzigd door lampje@WOD op 13-01-2010 17:28] |
|
keihard aanwezig! |
|
Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Vet! |
|
Die nieuwe is gaaf!!!! |
|
Jammer hier baal ik van!! niet hier, wel daar |
|
Als spuit elf met m'n verkouwe kop net al in de Heathen topic geplempt, maar ik begreep inmiddels dat Exodus op een tour met Testament in Megadeth is geboekt in maart door de VS - allicht net geboekt mede als vervanging voor die "Big Four" tour die door Tom Araya's rug niet door kon gaan. Lijkt erop dat Lee dat voorrang heeft moeten geven, maar ik hoop dat het de positieve aandacht voor hun Evolution niet om zeep helpt... |
|
Kan een moderator aub de titel misschien veranderen? 15/5 Heathen @ Het Bolwerk, Sneek Thanx alvast! |
|
HEATHEN HAS CONFIRMED THE FOLLOWING DATES FOR THE EVOLUTION OF CHAOS TOUR 30-4 B Biebob, Vosselaar 01-5 D Turock, Essen 08-5 IT Club 71, Milan 09-5 SLO Stuk, Maribor 14-5 NL Baroeg, Rotterdam 15-5 NL Bolwerk, Sneek 16-5 NL 013, Tilburg MORE DATES TO BE CONFIRMED SOON...STAY TUNED! |
|
+ Disintegrate cd-presentatie! |
|
yeah, aanwezig! niet hier, wel daar |
|
Vrijdag 14 mei Baroeg, Rotterdam Heathen (US Bay Area thrash) X-tinxion (NL thrash) Thrashcore Fanatics (NL thrashcore) Entree 12 euro. VVK 10 euro. Open 20.00 uur. |
|
X-Tinxion |
|
+ Thrashcore Fanatics |
|
kick |
|
Up! Volgend weekend alweer. |
|
quote: Ja ja, de kaartjes zijn al een tijdje binnen, hoor! Zorgen jullie voor goed licht, want ik ben bang dat foto's maken in de Baroeg en de kleine 013 zaal een tamelijk kansloze bezigheid zal zijn... |
|
er hangt hier iig genoeg licht..... |
|
zaterdag! |
|
90 minuten net als in rotterdam?! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Matige opkomst, deze band verdiende meer. Lekker een avondje ouderwetse THRASH METAL !!!! Goed geluid, eindelijk weer eens een band met dynamiek in de bassdrums En jezus wat waren ze strak |
|
BongoBongo.... Ik sluit me hier volledig bij aan! Wat een pracht band en wat een spelvreugde met een super goed geluid en een te gekke setlist. Fuck man na meer dan 15 jaar kun je eindelijk deze band weer eens live zien en dan zulke lamme reacties... Heathen onwaardig. Verder prima vermaakt en het blijkt maar weer eens wat een magistraal album Evolution is Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
Index / Concerten |