IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Hakuja (Japan Black)
El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 13-01-2010 20:43 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Burzumiaanse(?) black. Boem-tak-boem-tak met goede melodieen. Zeker de moeite waard. Hoorbare bas ook. Demo uit 2007.

http://www.myspace.com/hakuja

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2010 21:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

boom-takke uit Japan?

bonzai black metal?

signature

Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 13-01-2010 21:10 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

Zijn dat niet gewoon blastbeats? Klinkt best raar, eerlijk gezegd, de melodiën klinken zo... vrolijk

El Kapitån Oscuro
Posted 13-01-2010 21:40 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 21:10 schreef Rix het volgende:
Zijn dat niet gewoon blastbeats? Klinkt best raar, eerlijk gezegd, de melodiën klinken zo... vrolijk

dat vind ik nu ook, best vrolijk allemaal. En ik doel met dat "boem-tak" met name op de mid-tempo stukken.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-01-2010 10:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Indd een tikje hoempa-achtige melodiën.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-01-2010 12:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik zet de myspace nu net even op en het eerste wat me overvalt is het door klassiek geinspireerde Windir (en vooral vervolg Cor Scorpii)melodielijntje.

Ik vind het eerste nummer tot nu toe vooral melancholisch klinken, en best gaaf! Misschien komt het blije nog en reageer ik straks nog een keer .

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 10-02-2010 22:37 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Aangezien ik niet weer gereageerd heb vond ik het schijnbaar toch niet blij.

Ik heb de myspace weer eens opstaan. Het heeft wel potentie vind ik!

El Kapitån Oscuro
Posted 10-02-2010 22:57 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2010 22:37 schreef Dirge for november het volgende:
Aangezien ik niet weer gereageerd heb vond ik het schijnbaar toch niet blij.

Ik heb de myspace weer eens opstaan. Het heeft wel potentie vind ik!

Vind ik ook, aangename metal.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com