|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Sneller dan mach 8? Of wat het snelste ook al weer is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hangt toch van de gebruiker af denk ik. Met die mach 4 mesjes doe ik toch nog zo'n vijf minuten over het scheren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Sorry. Maar goed, als de boel hier explodeert, dan ben ik wel benieuwd of ik nog entiteiten tegen ga komen of dat ik er zelf één word. Een vriendin van me ziet dode mensen, die soms uit het niets kunnen verschijnen. Dus misschien bestaat er al zoiets als een vierde dimensie ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Daar geloof ik dus geen flikker van. Spookverhalen in het algemeen dus. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 14-01-2010 21:32] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik weet het niet. Ik sluit niks uit. Ik weet ook niet zeker dat er helemaal niks is bijvoorbeeld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
JE hebt ook programma's dat ze spookjagers volgen. Gaan ze met een apparaat dat magnetische velden detecteert over muren, dat ding slaat uit dus zitten er spoken. JA NATUURLIJK SLAAT DAT DING UIT ALS ER ALLEMAAL LEIDINGEN IN DE MUUR ZITTEN, DOMME TROL!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Een zonnewijzer zou misschien wel lukken, al moet je die best groot maken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat is helemaal niet op NG. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hoe kan ik dat nou weten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
JA!! Stephen Hawking is er op! De Held! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Haha ja, zulke programma's zijn meestal hartstikke interessant, maar die namen die ze verzinnen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Bidibidibidi Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Yes Buck? Here kitty kitty kitty! |
|
Of is het Bassie......? Here kitty kitty kitty! |
|
quote:Die was ik vergeten. Wel coole docu trouwens, die op NG nu. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
The Chronicles of Riddick signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jammer.... Afgelopen. Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Maar die past dan weer moeilijker om je pols, zeker als je boven op een gebouw staat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben op zoek naar één goede reden om dit topic niet dicht te gooien.. Ik doe echt m'n best. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ach, waar doe ik moeilijk over. Doei. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |