IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Dungeon Siege
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 07-04-2002 23:12 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Iemand dungeon siege al gespeeld?
Ik heb em sinds vandaag en nu al verslaafd!
Egt iets voor rpg fans!!!



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-04-2002 23:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

haha ik heb net wizardry 8 binnen (en pool of radiance ,etherlords, warlordsbattlecry2 en nog wat rpgs) ben voorlopig ook weer onder de pannen... k heb alleen eigenlijk geen tijd ervoor


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 08-04-2002 6:39 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

Misschien kan ik jullie ff iets offtopic vragen.

Ik heb een spel geinstalleerd, maar elke keer als ik um opstart geen problemen, maar als ik uiteindelijk in het spelmenu voor Start kies. Sluit ie alles af en zit ik weer op mijn windows desktop.
Kennen jullie dit probleem?

<<<ontopic>>>


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 08-04-2002 9:39 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Tjah met zoiets geen id waar het aan kan liggen. Ik heb etzelfde probleem met ''Day of Defeat''. Sommige spellen doen et gewoon niet. daar houd ik het altijd op



Jester666
Usericon van Jester666
Posted 08-04-2002 10:35 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Meestal ligt dat probleem OF bij je DirectX versie OF een andere video driver moet geinstalleerd worden...

Heb het probleem toevallig nu ook met Wizardry 8 (TNX Firefox, voor het lenen!)

Maar die Dungeon Siege: waz dat?
AD&D of ander RPG als Might&Magic of....??



[Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 08-04-2002 10:38]


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 08-04-2002 10:45 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 7 april 2002 23:37 schreef FireFox het volgende:
haha ik heb net wizardry 8 binnen (en pool of radiance ,etherlords, warlordsbattlecry2 en nog wat rpgs) ben voorlopig ook weer onder de pannen... k heb alleen eigenlijk geen tijd ervoor
Gaaf ... ik heb vroeger ook wizardry gespeeld ... Ik weet alleen niet meer welke versie. Ik weet wel dat het zwaar verslavend was en op een gegeven moment kon ik echt elk monster zonder al te veel moeite verslaan. Vooral wisselen van professie was erg cool.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 08-04-2002 10:47 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 8 april 2002 6:39 schreef man de rijn het volgende:
Misschien kan ik jullie ff iets offtopic vragen.

Ik heb een spel geinstalleerd, maar elke keer als ik um opstart geen problemen, maar als ik uiteindelijk in het spelmenu voor Start kies. Sluit ie alles af en zit ik weer op mijn windows desktop.
Kennen jullie dit probleem?

<<<ontopic>>>
Onder welk OS draai je het spel? ... in windows 2000 of windows XP werkt het spel vaak beter als je hem in compatabiliteitsmodus draait. Dit kan je instellen in de properties van de shortcut van het spel. (Kan je dus aangeven of w95/98/nt geemuleerd moet worden.)


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-04-2002 20:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Bij mij draait het prima onder windows 2000.

Tering wat een mooi spel is dit. Ze zouden Baldurs Gate 3 met deze engine moeten maken!

*edit*
Tis ook uitgegeven door Microsoft, zou toch wel heeeel slordig zijn als het niet netjes onder windows zou draaien.

[Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 08-04-2002 20:36]


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 08-04-2002 22:06 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Waarom niet met de neverwinters nights engine ? die is mooier . Maar ik had begrepen dat Dungeon Siege veel hack n slash was?


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 09-04-2002 0:02 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

alleen maar onderhand...



Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 09-04-2002 0:16 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 10:35 schreef Jester666 het volgende:
Meestal ligt dat probleem OF bij je DirectX versie OF een andere video driver moet geinstalleerd worden...

Heb het probleem toevallig nu ook met Wizardry 8 (TNX Firefox, voor het lenen!)

Maar die Dungeon Siege: waz dat?
AD&D of ander RPG als Might&Magic of....??




Diablo II 3D zeg maar?


Don't touch me. I'm evil.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 09-04-2002 8:35 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2002 22:06 schreef Witchking het volgende:
Waarom niet met de neverwinters nights engine ? die is mooier . Maar ik had begrepen dat Dungeon Siege veel hack n slash was?


De screenshots die ik heb gezien van n.w.n. vond ik allemaal een beetje 'kaal'.

Als je bij d.s. door een ijsgrot loopt, loopt de kou-damp echt langs de muren. Echt een aanrader.

Ok, het is een soort diablo2 goes 3D, maar dan wel een verbeterde versie van diablo.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen