|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Ben benieuwd, straks eens effe beluisteren. |
|
Gave shizzle |
|
Klinkt erg gaaf |
|
heb em al dikwijls opgelegd de laatste tijd signature |
|
Muziek vind ik zeer sterk, alleen wat jammer van die verhalen die er tussen zitten. Als je die drie keer hebt gehoord dan ken je ze wel. |
|
quote: ik vind ze wel iets hebben, je kunt trouwens het volledige verhaal hier lezen: http://editred.com/Uploads/st_99546_Leech_Chapter_One?allowadult=1 signature |
|
quote:Gaaf, dat ga ik morgen een bekijken. Vind het verhaal op zich niet erg maar ik kan er niet tegen als ik iedere keer dezelfde samples moet horen. Dat ging ook al mis bij de laatste Sabaton. |
|
dat wel, maar ik vind het erg sterk gedaan hier, niet de typische Mortician samples, maar zelf in elkaar gezet en vervormd signature |
|
Het klinkt lekker, maar ik struikel een beetje over de drumsound. Nou gaat dat na een paar luisterbeurten wel weg, maar ik weet niet of ik daar aan toe kom. |
|
komt wel, de horror en de togankelijkheid in combinatie met pure death vind ik echt geslaagd net als Necrophagia en de RazorBack Record releases signature |
|
Vette plaat wel, morgen nog eens draaien tijdens het afwassen. |
|
Klasse plaat, ontving hem eergisteren samen met Necrophobic-Satanic Blasphemies & Nirvana 2002-Demo,s c.d. |
|
interview staat op de frontpage signature |
|
Nieuwe plaat klinkt ook best aardig: https://kamlee.bandcamp.com/album/the-grotesquery-the-lupine-anathema The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
JUP! signature |
|
idd! signature |
|
Beetje te recht toe recht aan voor mij. Te zompige productie ook. When your people matter, menstrual health matters |
|
Je onderbroek is zompig. |
|
Zeker. When your people matter, menstrual health matters |
|
zondig ook trouwens signature |
|
Zeker. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kam Lee is haast altijd fijn op een release. Liedje twee is al beter, trouwens. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Index / Heavy Metal |