IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 1 febr: Baroness + Heavy Lord @ Watt, R'dam
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-01-2010 18:51 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Maandag 1 februari
Watt, Rotterdam
Baroness + Heavy Lord

Als je als metalband bij het Relapse-label bent ondergebracht moet je wel enorm veel kwaliteit in je donder hebben. Relapse is namelijk een absoluut A-merk in metalland met een uitstekende metaaldetector. Ook nu zijn ze met de band Baroness weer op een loodzwaar en waardevol stuk metaal gestuit.
Alsof het niks is, jaagt Baroness een geweldige mix van Mastodon, Neurosis en Isis en veel agressie uit de speakers. Loeizware riffs afgewisseld met akoestisch getokkel, enorm technisch ingewikkelde loopjes, trashende metal en mooie zanglijnen.

Dit resulteert in één van de meest progressieve, originele en moderne metalgeluiden van de afgelopen jaren. Na het Red Album (2007) is half oktober de Blue Record uitgekomen. Met een organische en rauwe jamsound, meerstemmige oerzang, kolossale riffs, doelgericht gebeuk en avontuurlijke wendingen heeft de band uit Savannah weer een album van grootse, verwoestende pracht uitgebracht.

www.myspace.com/yourbaroness
www.myspace.com/heavylord

Kaartverkoop is gestart en loopt via www.watt-rotterdam.nl, 400 Primera winkels, Velvet en Plato in Rotterdam.

Open 20.00 uur
Entree 13,50 euro

Aanwezig!

Northward
Usericon van Northward
Posted 15-01-2010 18:54 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ben er ook bij.

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 15-01-2010 22:14 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Me too!

Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 16-01-2010 12:14 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Baroness

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-01-2010 23:45 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Overmorgen alweer!!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-01-2010 15:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Morgen!

daVid
Usericon van daVid
Posted 31-01-2010 21:24 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

aanwezig!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-02-2010 11:16 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Het was gaaf!

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-02-2010 11:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

kon helaas niet, maar uit eerste hand heb ik mogen horen dat het geluid ronduit KUT was? Zijn zelfs mensen eerder weggegaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 02-02-2010 11:24]

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-02-2010 11:21 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

En wat is jouw input daadwerkelijk waard als je er niet was?

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Spirit In Black
Posted 02-02-2010 11:24 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 februari 2010 11:21 schreef Staalman het volgende:
En wat is jouw input daadwerkelijk waard als je er niet was?

sorry, ut was een vraag.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-02-2010 11:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nou voor deze keer. Nou nog een vraagteken achter de zin dat er eerder mensen weg zijn gegaan en dan ben je helemaal een schatje.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Spirit In Black
Posted 02-02-2010 11:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

onder de mensen waren er een aantal die ik ken, dus dat klopt...

Northward
Usericon van Northward
Posted 02-02-2010 18:51 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ik vond het geluid erg goed, maar hoorde ook wat negatieve dingen idd Baroness was echt megavet! Heavy Lord ook duidelijk cool.

daVid
Usericon van daVid
Posted 02-02-2010 22:11 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

GEluidsmensen van Watt waren zelf niet zo tevreden volgens mij..

Ik vond vooral heavy lord erg dik. Baroness mij wat teveel gepiel.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-02-2010 22:22 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

In het begin vond ik het geluid bij Baroness ook niet best (overheersend drumgeluid). Na een tijdje werd het wel rechtgetrokken, en klonk het gewoon prima in balans naar mijn mening.

Heavy Lord vond ik niet verkeerd, maar Baroness was duidelijk de band van de avond.

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-02-2010 22:23]

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com