|
Auteur: |
|
|
Maandag 1 februari Watt, Rotterdam Baroness + Heavy Lord Als je als metalband bij het Relapse-label bent ondergebracht moet je wel enorm veel kwaliteit in je donder hebben. Relapse is namelijk een absoluut A-merk in metalland met een uitstekende metaaldetector. Ook nu zijn ze met de band Baroness weer op een loodzwaar en waardevol stuk metaal gestuit. Alsof het niks is, jaagt Baroness een geweldige mix van Mastodon, Neurosis en Isis en veel agressie uit de speakers. Loeizware riffs afgewisseld met akoestisch getokkel, enorm technisch ingewikkelde loopjes, trashende metal en mooie zanglijnen. Dit resulteert in één van de meest progressieve, originele en moderne metalgeluiden van de afgelopen jaren. Na het Red Album (2007) is half oktober de Blue Record uitgekomen. Met een organische en rauwe jamsound, meerstemmige oerzang, kolossale riffs, doelgericht gebeuk en avontuurlijke wendingen heeft de band uit Savannah weer een album van grootse, verwoestende pracht uitgebracht. www.myspace.com/yourbaroness www.myspace.com/heavylord Kaartverkoop is gestart en loopt via www.watt-rotterdam.nl, 400 Primera winkels, Velvet en Plato in Rotterdam. Open 20.00 uur Entree 13,50 euro Aanwezig! |
|
Ben er ook bij. |
|
Me too! |
|
Baroness |
|
Overmorgen alweer!! |
|
Morgen! |
|
aanwezig! |
|
Het was gaaf! |
|
En wat is jouw input daadwerkelijk waard als je er niet was? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: sorry, ut was een vraag. |
|
Nou voor deze keer. Nou nog een vraagteken achter de zin dat er eerder mensen weg zijn gegaan en dan ben je helemaal een schatje. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
onder de mensen waren er een aantal die ik ken, dus dat klopt... |
|
Ik vond het geluid erg goed, maar hoorde ook wat negatieve dingen idd Baroness was echt megavet! Heavy Lord ook duidelijk cool. |
|
GEluidsmensen van Watt waren zelf niet zo tevreden volgens mij.. Ik vond vooral heavy lord erg dik. Baroness mij wat teveel gepiel. |
|
In het begin vond ik het geluid bij Baroness ook niet best (overheersend drumgeluid). Na een tijdje werd het wel rechtgetrokken, en klonk het gewoon prima in balans naar mijn mening. Heavy Lord vond ik niet verkeerd, maar Baroness was duidelijk de band van de avond. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 02-02-2010 22:23] |
Index / Concerten |