|
Auteur: |
|
|
Paarden....brrr. |
|
quote: haha. Kutbeesten zijn het. |
|
quote: +1!!!!!!!!!!!!! signature |
|
nee man paarden zijn juist lief. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ze lijken lief...en dan wil je ze een suikerklontje geven, en dan... HAP! |
|
quote:koffie weg signature |
|
vlakke hand VLAKKE HAND!!@ maar rare beesten zijn het wel, het liefst heb ik ze in mn kroket maar voor de rest zijn ze ook wel leuk. De baasjes die vind ik altijd eng ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja..ach. Het gaat nu beter, ik durf ze weer op hun snuit te kloppen, en van een afstandje zijn ze best leuk. Maar heb een tijd met een boog om die beesten heen gelopen, hehe. En je hebt wel gelijk, vaak zijn de baasjes nóg enger. Bijvoorbeeld m'n nichtje, die begint met de dag meer op d'r paard te lijken. |
|
quote: Sowieso. |
|
quote: +1 er is zo een type vrouwen dat paarden de max vindt, meestal schiet ik daar niet mee op, ook al hebben hun benen de juiste vorm voor mijn corpus signature |
|
Ik zeg anti paarden topic |
|
als ze wat meer begint te menstrueren gaat dat vaak wel weer over ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: menstrueren paarden? signature |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Algemeen |