|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Siked! |
|
haha, spelen we eindelijk! eens samen! |
|
Dat werd zeker es tijd Lange leve Luuk! |
|
Ik kom de Limburgse scene ook wel supporten. |
|
Nu The Haunted verplaatst is, een leuke optie waarbij ik bijna naar huis kan kruipen.. Al is een 45minuten lopen toch best lang kruipen |
|
Goed te doen toch? Een keer van Venlo naar Reuver gelopen. Nu is 12 kilometer niet zover, maar als je om 06.45 uur pas vertrekt is het iets minder |
|
Het lopen/kruipen is het probleem ook niet/nauwelijks. Als dat het probleem is, heb je niet voldoende gezopen Maar je slaapt ook zoveel later haha Aan de andere kant: je ontnuchtert wel behoorlijk, en al zeker als je naar Belfeld of Reuver moet |
|
quote: hehe, dan beginnen de bussen toch alweer te rijden? |
|
Klopt, maar met een doormiddengebroken pinpas en een lege gsm kom je niet ver Maargoed ik kom wel een kijkje nemen op 12 maart. |
|
haha, idd! oja, dj hennie komt ook draaien! paaf |
|
Nu Inhume hier ook speelt is de kans dat ik langskom ineens gigantisch gestegen |
|
Grind 55 brengt je de extreemste metal acts van het land en daarbuiten ten gehore. Deze editie wordt gestart door de lokale helden van Collision die een potje thrash/grind komen spelen. Daarna is er feest met de smakelijke groovy goregrind van Rectal Smegma. Daarna volgt spektakel van de experimentele grindcore door het noordelijke Dr. Doom. En alsof dat nog niet genoeg is mag de eerste editie van Grind 55 het podium verzorgen voor de Nederlandse grind trots Inhume die hun vierde nieuwe album Moulding The Deformed voor het eerst te koop hebben! Verwacht blastbeats, moshpits, blubber, bier en natuurlijk plezier! Extreme music for extreme people, je weet toch! [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 26-02-2010 11:25] |
|
Word vast een goede party. Rectal smegma |
|
Hoe laat is Inhume afgelopen, ivm trein? |
|
Hoe laat is DrDoom afgelopen ivm trein? |
|
Zoiets ongeveer... zal wellicht wel een beetje uitlopen! 20.30 – 20.55 – Collision 21.10 – 21.35 – Rectal Smegma 21.50 – 22.15 - Dr. Doom 22.30 – 23.20 - Inhume |
|
Ik zal dan wel een flink stuk van Inhume missen als het uitloopt, maar waarschijnlijk wel aanwezig dan |
|
wow, ik kan zelfs Inhume nog ongeveer afkijken, en dan nog steeds fatsoenlijk naar huis, goed bezig! |
|
Wel balen dat we zo vroeg moeten beginnen, maar dan is er nog genoeg tijd voor bier! |
|
Jep aanwezig |
|
Ist al bijna |
|
misschien wel, en misschien niet aanwezig. |
|
yeah, al paar maanden geen shows meer gedaan, dus we hebben er zin in! |
|
quote: Tot vrijdag dan |
|
quote: Komt Daphne ook mee? |