|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Groningen..? Nie davon gehört. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
klinkt als...hypocrisy/amon amarth (crowns for kings, through the dark waterfalls). Mastering dan swano. Al met al niet verkeerd. |
|
Hele geheimzinnige, maar zeer gave band. Dacht toch altijd dat iedereen uit de Groningse black metal scene elkaar wel zou kennen. Maar het lijkt alsof niemand ze kent. Weet iemand misschien wie er allemaal in deze band spelen? www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ik had zin om iets relatief onaardigs te zeggen over de vrij slechte en lachwekkende biografie, waarin er opzichtig wordt geflaneerd met trendy occulte symboliek en Latijnse frasen, vergezeld van clichématig geneuzel over 'scenes', 'entities', 'tormented souls' en natuurlijk de onmisbare 'flame' als metafoor voor de bron waar deze ontzettend occulte entiteit met 248 MySpacevrienden aan ontsprongen is, maar omdat de muziek zo slecht nog niet is wilde ik daar bij nader inzien toch vanaf zien. Toch vind ik dit soort dingen beter werken als het gimmickje van een of ander cool imago achterwege gelaten wordt. |
|
quote: +1 Vreemd, want ik ben toch niet bepaald een leek vwb de Grunniger undergrond. Ben benieuwd of Regeer dit wel kent. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zou Regeer er zelf stiekem in zitten www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ja met HerrieGerrie en Metoalkerel Maar hm, geen idee verders. |
|
quote: + 1 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Index / Heavy Metal |