![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Ik kan er wel iets mee. bekend? Apostle of Solitude ![]() http://www.myspace.com/apostleofsolitude [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-01-2010 13:12] signature ![]() |
|
Ik heb Sincerest Misery liggen. Ik moet zeggen dat ik het geen fantastische band vind, maar zeker niet slecht. ![]() |
|
Sincerest Misery vind ik een heel goed album. Een nieuw album moet dit jaar verschijnen. Ben benieuwd. ![]() |
|
Doom, Hypnos? Heb even naar de nummers op MySpace geluisterd, en moet zeggen dat het niet slecht is, maar ook dat het allemaal nogal "standaard" klinkt ![]() |
|
![]() ja, ik kan het wel hebben signature ![]() |
|
Nieuw album is erg lekker. ![]() ![]() |
|
quote: Eens. Gaat meer richting het debuut deze. ![]() |
|
quote: ABsoluut. Ben hem op het ogenblik weer aan het draaien. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Lekker plaatje dit ![]() ![]() |
|
Eindelijk in Europa te zien dit najaar! ![]() |
|
Ook in NL? ![]() |
|
quote: Binnenkort meer info hierover. ![]() |
|
16 november in de Little Devil: https://www.facebook.com/events/330893020588695/ ![]() |
|
quote: Vanavond! Tijdschema: Treurwilg: 20.30-21.15 Apostle of Solitude : 21.35-22.45 ![]() |
|
goed, doch liever Eye of Solitude ![]() tegenwoordig [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-11-2016 20:09] signature ![]() |
|
Nieuw nummer: Album komt volgende week vrijdag uit. ![]() |
|
From Gold to Ash bevalt me maar matig, kan mijn aandacht er maar niet bijhouden. Maar heb dat wel vaker met dit genre, misschien vind ik dit soort traditionele doom minder leuk dan ik zelf zou willen. ![]() |
|
Het is gewoon een degelijke, maar niet zo bijzondere plaat met precies één geweldig nummer (My Heart Is Leaving Here). ![]() |
|
Het is gewoon een erg goede, maar misschien niet geweldige plaat met precies drie geweldige nummers en twee goede nummers. ![]() |
|
quote: qft ![]() ![]() ![]() |
|
14 november komen ze wederom in de Little Devil! ![]() |
|
Nieuw album! Kort maar krachtig. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |