|
Auteur: |
|
|
Dacht dat het om kratten bier ging |
|
te ver weg voor mij |
|
achjah fear me! why?..just do it! |
|
quote: je had zeker wat meer positieve reacties verwacht |
|
zoiets jah ik wou er graag heen meschien niet goeie merken maar kheb dan IIG een gitaar fear me! why?..just do it! |
|
ik heb al een gitaar en een bas, dus het heeft voor mij weingi zin, maar ik zou er wel een grotere versterker kunnen kopen, maar dat doe ik niet, want dan moet ik helemaal naar zaandam (kijk, dit is al meer positief verwoord ) |
|
idd dankee ik heb van me leven nog nooit een snaar aan geraakt dus ik ben meteen prof als ik er 1 heb fear me! why?..just do it! |
|
Hmmz.. Ik ken deze 'mega-uitverkopen' Zeker van Poppeliers/ Wave World? Zo ja --> niet gaan! Het is alleen een lokkertje waar ik zelf helaas 1 keer ingetrapt ben.. En ze hebben mega irritante, bemoeizuchtige kutverkopers Dussuh als het die zaak is --> don't waste your time Gij zijt gewaarschuwd! |
|
neh het is "wave world" en het sluit zijn deuren frijdag tot 22:00 is laatste dag fear me! why?..just do it! |
|
Waveworld idd, dat is echt een K*T winkel |
|
quote: oe wanneer is frijdag? |
|
VRIJdag is morgenavond |
|
morgen fear me! why?..just do it! |
|
quote: Lees!!!!!!! het bovenstaande Don't blush when I rip you open |
|
oeps fear me! why?..just do it! |
|
en die uitverkoop is al 3 maanden bezig, dus mocht er ooit iets bijgezeten hebben wat het aanschaffen waard was, is het allang weg |
|
nou bij deze dan iemand nog gitaartje te koop ? fear me! why?..just do it! |
|
LOL |
|
quote: dacht dat het om metallica ging |
Index / Algemeen |