|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb de promo en tijdje geleden gehoord en die vond ik erg vet! |
|
Hij is zeker niet slecht !! Maar krijg niet het euforische gevoel dat ik bij Insanity wel kreeg. Zit hem nu maar weer een keer te luisteren, blijven proberen. Ik wil het, ik wil het, ik wil het BLASTBEATS FOREVER |
|
alweer een nieuwe ik ben nog bezig met een mening te krijgen over rusted angel, zou wel aan mij li ggen |
|
BLASTBEATS FOREVER |
|
|
|
Ik vind m best gaaf klinken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ze gaan in september terug in de studio en zijn nu aan nieuwe nummers aan het schrijven.. Jihaaaaaaa Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik vind hem wel kronen spannen. Maar ben je niet een beetje laat met dit onderwerp die nieuwste cd is al een hele tijd uit. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Dan moet je niet reageren op 'n topic van bijna een jaar oud, simpele |
|
Een nieuwtje in een oud topic, zie niet in wat daar verkeerd mee is. Of moet ik een nieuw topic openen? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Was ook niet tegen jou bedoeld |
|
Alle dan.. Wat Darkane foto's van op Sweden Rock Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ehehehe dat hak nie gezien dattie al zo oud was Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Wel eigenaardig dat al die kerels Ann Kermans heten. Dat is anders niet zo'n veel voorkomende naam voor venten. |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Darkane kan mij geen reet boeien, weinig diepgang, de vocalen vindt ik geen zak aan. Te vlak en plat.... an evil incarnation of DEATH! |
|
Voer voor verbrandingsovens van Duitse makelij. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: gelukkig ben ik dus niet de enige die er geen reet aan vindt an evil incarnation of DEATH! |
|
DARKANE |
|
Darkane Heerscht !!!!! BLASTBEATS FOREVER |
|
Ze openden op de tweede dag van het RockHard Fest, ik kende er eigelijk niet veel van, maar vond het wel een erg coole band! Vooral dat de zanger live met effecten zat te klooien (tweede stemmen) vond ik wel wat hebben |
|
En een niet onaardige drummer. |
|
Slecht. |
|
Darkane is gewoon lekker om naar te luisteren. En het past bij elke stemming. Zeker het laatste album is er qua vocalen op vooruit gegaan. Darkane Heerst Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |