IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Het eerste deel is altijd veel beter dan het tweede deel! Of vice versa (film discussie topic) Vorige pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 20-03-2019 8:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 31 januari 2019 21:28 schreef Steel Jaw het volgende:
Mja, genoeg filmreeksen waarvan het tweede (of latere) deel beter is als het eerste:

Hellraiser 2: Hellbound
Dawn Of The Dead (1978)
Gremlins 2
Night Of The Demons 2
A Nightmare On Elm Street 3
Terminator 2: Judgment Day
Demoni 2
Poltergeist 2: The Other Side
Amityville 2: The Possession
Damien: Omen 2

Om maar enkele voorbeelden te geven. En er zijn er ongetwijfeld nog




De eerste twee Terminators staan wat mij betreft toch echt op gelijke hoogte. Zelfde met de Omen-trilogie eigenlijk.

Van Gremlins en A Nightmare on Elm Street zweer ik toch echt bij de eerste wegens te veel slapstick in de vervolgen.

Amityville 2 heb ik gek genoeg nooit gezien. Vond die eerste wel magistraal (al was het boek nog een stuk meer fucked up).


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 20-03-2019 21:43 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2019 8:39 schreef Count Usher het volgende:


De eerste twee Terminators staan wat mij betreft toch echt op gelijke hoogte. Zelfde met de Omen-trilogie eigenlijk.

Van Gremlins en A Nightmare on Elm Street zweer ik toch echt bij de eerste wegens te veel slapstick in de vervolgen.

Amityville 2 heb ik gek genoeg nooit gezien. Vond die eerste wel magistraal (al was het boek nog een stuk meer fucked up).


Ik vind dat het 2de deel in een reeks meestal meer fun is als het eerste. Eerste deel moet je nog kennis maken met het onderwerp van de film, terwijl je dit in deel 2 al weet. Klinkt misschien als een rare uitleg, maar ik vind ze dus in veel gevallen meer entertainend

Amityville 2 heb ik éénmaal gezien, lang geleden toen die werd uitgezonden op BBC. Blijf ik voorlopig de beste in de reeks vinden (ook al heb ik enkel de eerste 3 delen gezien + de remake). Deel 3 vond ik ook nog wel cava. Van de originele reeks zijn der trouwens 8 films gedraaid, tussen 1979 en 1996. Deel 4 t.e.m. 8 staan hier nog op de watchlist Al hetgeen er daarna is gemaakt boeit mij niet


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-03-2019 23:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

High Life, wat mij betreft een geweldige film.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen