|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuw nummer. Ben benieuwd hoe lang het er nog staat (nr. is voorlopig alleen in Noorwegen online verkrijgbaar) http://www.youtube.com/watch?v=cy7xhnzWqLQ&feature=youtube_gdata Oei, hij is hard & lekker. De sax is terug! edit AG: oeps, foutje, sorry! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-04-2013 20:50] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die staat er nog! Vette track, ja. Met deze hieronder valt me toch op dat het wat behapbaarder geworden is. Cleane vocals zijn best lief, en de gruizigheid van de scream is behoorlijk teruggedraaid. De boel swingt ook wat meer heb ik het idee. Maar dat is allemaal helemaal niet slecht! Ik ben zeer benieuwd! En weer een nieuw nummer: http://p3.no/pyro/premiere-pa-ny-shining-lat-dag-1/ (Bij hør ). Staat er - naar het schijnt volgens de Shining-Facebook - maar kort op! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 01-04-2013 20:50] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
http://p3.no/pyro/premiere-pa-ny-shining-lat-dag-2/ Nog een! My Dying Drive. http://p3.no/pyro/premiere-pa-ny-shining-lat-dag-3/ Nog een! Blackjazz Rebels. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-04-2013 15:50] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben nog niet verkocht. Ik vind het allemaal stukken synthetischer klinken en, tja, ook wel toegankelijker. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vandaag even het album op de MP3-speler gehad, en godverdomme, wat is dit goed zeg. Wellicht allemaal iets makkelijker behapbaar als Blackjazz, maar ben lang niet meer zo onder de indruk van een album geweest als ik nu van One One One ben. Absoluut jaarlijst-materiaal. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: nja, ik heb ook wel dat gevoel. De jazzjizz is er wat uit, Mathy en Corey heb ik niet graag als bandleden signature |
|
Album net opgezet. Lichte vrees... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Stuk braver dan Blackjazz. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Er gaan geruchten dat Shining, Hacride en The Ocean samen gaan touren door Europa. Ik hoop echt dat dat waar is en dat ze richting 013 of de Effenaar komen. Dat is namelijk een pracht line-up. |
|
quote: Ze komen iig naar Nederland of België (meer info in het interview dat éen dezer dagen op de frontpage te lezen is). |
|
[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-08-2013 13:48] |
|
quote: Dapper, zeker zonder mics enzo. Klinkt alleen best wel kut stiekem. |
|
heb de nieuwe cd 300x geluisterd.. kracht is eruit... bladckjazz was echt een van mijn favo platen.. jammer |
|
Weer een livevideo: Ik heb steeds meer zin in 30 oktober! [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 17-09-2013 18:42] |
|
You have time. You are doing fine. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het was vandeweek zelfs bij het Jeugdjournaal. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Sjeezzzz.... Zweet in m'n handen... VIESPEUK!!! |
|
De nieuwe plaat heet International Blackjazz Society en zal op 16 oktober via Spinefarm Records verschijnen. The Last Stand is al te beluisteren: [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 07-08-2015 18:24] |
|
Shining = interessant doen + voor de centen gaan. (Mijns inziens dan) Kan er echt niks mee. Behalve het eerste album. |
|
De nieuwe track klinkt als Nine Inch Nails met hele vette saxofoonpartijen. Daar word ik blij van. |
|
Die saxpartijen zijn idd weer echt te gek. Ik blijf het jammer vinden dat ze helemaal voor de hooks gaan en minder voor de freakout sessies. De vocalen zijn nu wel beter te pruimen, die waren voor mij het grootste minpunt van vorig album. Niet te doen dat geblèr. Blackjazz blijft mijn favoriet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dit is wel heel erg automatische piloot qua sound. Gelukkig komt er nog een saxofoon langs om het een beetje goed te maken. Saxofoons maken namelijk altijd alles goed. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 25-09-2015 19:54] |
|
Dit is echt heel erg kut. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |