![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
het is gewoon een enorme kut tent... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ben er al jaren neit meer gewees ten dat wil ik graag zo houden, haha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
+1, altijd kutgeluid daar. Je moeder. ![]() |
|
quote: Wanneer was je er voor het laatst? Ik heb gemerkt dat in het afgelopen jaar (ben toch zeker 7-10x in de Baroeg geweest in die tijd) het geluid aanzienlijk verbeterd is, zelfs bij de eerste act! ![]() |
|
quote: Een wc bril is ook geen overbodige luxe :p ![]() |
|
quote: Dat is inderdaad alweer een paar jaar geleden. Heb nog nooit een show meegemaakt daar waarbij het geluid beter dan matig was. Meestal waren nummers niet eens te herkennen. Sindsdien de Baroeg maar geboycot dus of het tegenwoordig beter is, weet ik inderdaad niet. ![]() Je moeder. ![]() |
|
IS er al een winnar bekend btw?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
ook ff gedaan alles zo negatief mogelijk ingevuld ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Hmm ben verder niet zo bekend met de baroeg, wel weet ik dat ik er twee keer geweest ben omdat ze geweldige lineups hadden. Het geluid was prima, en de sfeer ook. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
quote: Als je denkt dat alles beter kan...Vrijwillger worden ? ![]() U bent van harte welkom ![]() ![]() |
|
Ik vind Baroeg een gave tent maar dat komt denk ik deels ook omdat ik veel mensen ken daar. Over het geluid ben ik het wel eens dat is vaak echt gewoon slecht. ![]() |
|
quote: Had hetzelfde na 2x heb ik het weggeklikt. Maar goed, wat is het doel van dit onderzoek? ![]() |
|
quote: Dat vroeg ik me ook al af. Zijn er al winnaars Baroeg? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |