|
Auteur: |
|
|
en waar dan? Er mag wel iets meer info in een openingspost edit: al aangepast zie ik [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-01-2010 20:10] |
|
Dat krijg je met veel enthousiastme |
|
Lang geleden dat ik atr gezien heb (dynamo 99 denk ik zo). Misschien dat ik nog wel even ga kijken. Was toen wel een heel bizar feest. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-01-2010 20:13] |
|
Aanwezig Revolution.... ACTION!!!!!!! |
|
doorgesnoven vergane glorie op 117 dB? Nee dank u. |
|
Spelfout in titel. ATR is wel gaaf overigens. |
|
Ik ben er bij. Wel € 15,- per kaartje ja, maar daar komt nog eens bij: 3,45 servicekosten 3,50 lidmaatschap Kom ik als nog uit op 21,95 |
|
Op een maandag en ook nog in Amsterdam... Beetje jammer. |
|
Ik twijfel nog even. lijkt me stiekem best vet |
|
Goeie naam. Verder kan ik er vrij weinig mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Niks mis met Amsterdam,wel die klote lidmaatschappen bij Paradiso en de Melkweg. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-04-2010 22:58] =) |
|
Zie ze wel op Dour. |
|
quote: O? Boeiender |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik wil graag met de trein terug, omdat er onmogelijk een BOB te vinden is voor deze avond (wie wil er ook nuchter naar ATR?). Eerste trein terug naar Leeuwarden gaat om 05:57, dus dat is in principe aardig te doen. Nu vraag ik even aan de 020 experts, wat is op zo'n maandagavond een mooie kroeg/bar/etc. die tot laat open is? Laatste keer namelijk dat ik dit probeerde bleek dat er weinig tot niks tot laat open was. Maakt verder niet uit of het een ranzige hoerentoko is trouwens, wij vermaken ons wel. |
|
quote: +1 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zou maar zo kunnen dat ik erbij ben. Nog even wat mensen proberen te overtuigen |
|
Er zijn iet veel concerten waar ik lachend servicekosten lidmaatschapkosten betaal. ATR is gewoon te gaaf! (15 euro entree, waar maak je dat nog mee voor een buitenlandse act?) |
|
Toch maar twee kaarten gehaald. Dit wil ik toch wel graag meemaken |
|
quote: Ga de Wallen op man, is altijd wel een één of andere Thais/Roemeense anaaltent open Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Jij maakt een grapje? |
|
Bij de meeste optredens waar ik heen ga heb ik soortgelijke bedragen betaald? En ja, dit zijn met buitenlandse acts. Ik denk dat ik meer concerten tussen de 10 en 15 euro gezien heb dan boven de 15. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 29-04-2010 0:52] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Iemand nog gratis heen? Heb nog vier kaartjes hier liggen van mensen die verhindert zijn, mag je gratis hebben. |
|
Coole show,wat een energie! Alle toppers kwamen voorbij. http://www.youtube.com/watch?v=4w7mgNFTc9Y Filmpje gevonden. In deze brei van geluid is Revolution Action te horen. [Dit bericht is gewijzigd door Tucker 10-4 Harley op 04-05-2010 17:21] |
|
Big smile on my face all night long! Mega party! |
Index / Concerten |