|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben leider bij de chiro (een katholieke jeugdbeweging in België) en we doen mee aan een wedstrijd die er zou voor moeten zorgen dat de fietser/voetganger meer zou opvallen in het verkeer. We maakten hiervoor twee filmpjes, ééntje geïnspireerd door Kabouter Wesley en het andere door Grand Theft Auto. Als je even de tijd hebt, bekijk ze dan gerust, hoe meer views we hebben hoe meer kans we maken om de wedstrijd te winnen. Kabouter Wesley: http://www.youtube.com/watch?v=Qg4SEL1kTss Grand theft auto: http://www.youtube.com/watch?v=XiJz05Y6S3M Alvast bedankt.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-02-2010 19:40] |
|
En wat brengt je op dit forum? |
|
ik bijna elke dag hier de CD-reviews kom lezen op zoek naar nieuwe leuke groepen |
|
Uh.... Ik elke dag ook hier kom lezen! Here kitty kitty kitty! |
|
O, ok. |
|
Ik loop maar te kxtten... Succes ermee! [Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 22-01-2010 11:45] Here kitty kitty kitty! |
|
En dan nog van Londerzeel ook. De wereld is klein, en België nog veel kleiner... |
|
quote: bedankt |
|
Je probeert gewoon te rellen! |
|
Here kitty kitty kitty! |
|
Die van kabouter wesley is echt heel slecht en saai, en brengt de boodschap helemaal niet. daarom twijfelde ik sterk om de 2e link ook te bekijken maar toch gedaan. gta filmpje is echt 100x beter, best lollig gedaan |
|
Kabouter Wesley is agressief, maar trekt meer aan. Van waar zijn jullie? Bedoel van gemeente signature |
|
Amai, die hele fietser naar de zak! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Londerzeel |
|
quote: bedankt |
|
quote: Londerzeel, waar ligt da nu weer? ik woon in Evergem btw signature |
|
quote: Londerzeel ligt in Vlaams Brabant, tussen Antwerpen en Brussel, net onder Mechelen. |
|
Sinds wanneer tolereren we gristenen op ZM? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vlaanderen is Christelijk... officieel signature |
|
quote:Behoorlijk gristelijke reactie, dit.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik heb je beantwoord he! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: oog om oog, tand om tand! Maar het topic is nog niet dicht omdat Grey kathos geen gristenen vindt natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat een leuke filmpjes. |
|
quote: |
|
geen zin om te kijken, ben bier aan het zuiipen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |