|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Engelse post rock. Doet denken aan 65daysofstatic, If These Trees Could Talk, Russian Circles en Pg.Lost. Hun vorig jaar verschenen plaat "Sing The Word Hope In Four-Part Harmony" doet het de laatste dagen zeer goed hier. http://www.myspace.com/maybeshewont (Ze staan op 2 april trouwens op Dunk!festival met oa Yndi Halda en Pg.Lost) |
|
Ik zal 't eens luisteren. |
|
Ik check ze wel op Dunk!. Geniale line-up, o.a. A Silver Mt. Zion en Yndi Halda, voor maar twee tientjes. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Leuke band ja, mooie melodieën kunnen ze maken. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Heeft idd redelijk wat weg van 65daysofstatic. Vind het best goed Faustian Spirit of the Earth |
|
2 weken terug live gezien, maar ik vond God is An Astronaut en Junius veel beter die avond! |
|
God is An Astronaut staat hoog op mijn ''graag live zien''-lijstje. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ben alleen niet zo'n fan van de violen en het album voelt kil en de samples zijn weg Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Is de nieuwe gelekt, iPim? |
|
Nieuwe nu twee maal geluisterd maar het doet me nog niet zo heel veel. Dit zullen ze wel niet meer overtreffen. |
|
quote: Jup, maar ik mis de pit van Maybeshewill Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat nummer is volmaakt inderdaad. Ik mis die power, dit album is kil. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat kan ook zo z'n charmes hebben... wie weet. Hij staat hier iig in de playlijst dus hij komt straks wel eens een keertje langs. |
|
Ik ben-ieuwd wat jij er van vindt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dit klinkt inderdaad ERG goed! liggen andere nummers in dezelfde lijn van dit? |
|
Dat album zeker en Singing The Word Hope In Four-Part Harmony wel redelijk. Nieuwe album niet echt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
luister nu He Films the Clouds Pt.2 van dat eerste album en ook deze bevalt me erg vreemd dat ik deze band zo lang heb laten links liggen |
|
Moet je ook niet doen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Schijfje heeft naar mijn mening een wat donkere, droeverige, intiemere en ook wat meer koude sfeer ja. Mis wel de openheid en de 'bombast' van de vorige twee, maar volgens mij kan dit nog wel een interessant albumpje worden na wat extra luisterbeurten. Jammer idd dat de samples zijn weg gelaten, en het klinkt zo op het eerste gehoor allemaal wat meer 'standaard', maar dit zeg ik allemaal pas na een beurt. Hopelijk volgen er spoedig nog een paar. |
|
Ik zal het oudere werk ook maar eens checken, aangezien ik "I Was Here For A Moment, Then I Was Gone" wel degelijk een erg sterke plaat vind. Aanzienlijk minder ruig dan het nummer dat hier gepost is, maar ik hou wel van die ingetogen, melancholische sfeer. |
|
Dan ben je bij die eerste twee albums aan het verkeerde adres. De eerste twee albums zijn veel energieker. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nieuwe tourdata voor 2012: -10 maart: The Box, Tessenderlo, België -11 maart: JC den Eglantier, Berchem, België -13 maart: Poppodium 013, Tilburg Nederland -14 maart: Perron 55, Venlo, Nederland -15 maart: OT301, Amsterdam, Nederland Dit keer ga ik ze dus zeker niet missen! |
|
In Utrecht en Delft waren ze machtig. Tilburg staat al in de agenda, Amsterdam wellicht ook. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Tilburg en Venlo worden het voor mij. |
|
Was zojuist in de 013 weer een erg goed concert van ze! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |