|
Auteur: |
|
|
http://www.myspace.com/dapartygrind Helaas kan ik totaal geen bio van ze vinden of whatever. [Dit bericht is gewijzigd door Jonaannfi op 23-01-2010 12:57] |
|
Er staat een nieuw nummer van ze op deze sampler: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/22967/Victory-Records-geeft-gratis-sampler-weg.html Vind het wel aardig, vergelijkbaar met het voorgaande album. Ik mis wel de putgrundgorgelpartygrindgrunts van Below Me. Dikke vette chaos op die plaat (tik hem aan, Ben!). Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Boks, Pim! Lekker nummertje nog. Ik hoop dat de nieuwe plaat beter is dan de vorige. En idd, Graspop. Best nog siked om die gasten te zien. |
|
Staan ze op Graspop?! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Wijs het maar even aan op het tijdschema dan Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godver, dat was nochtans een van de eerste namen die bekend waren. Ik kan wel nergens een cancelbericht vinden, maar ze staan idd niet meer op de affiche. Of ik moet er al hard overgekeken hebben. |
|
Dat was bij een lading "gelekte" namen van een neppe poster volgens mij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Oh fuck, juist. Zowat negentig procent van die namen klopten, maar ho neen, Dr. Acula doet daar niet aan mee. |
|
Dr. Acula? Die hebben in 2011 toch een tour gedaan met Dr. Ugs en Dr. Ankmisbruik? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ze hebben wel leuke zakdoeken. |
|
Zoiets moet op mijn kamer hangen. Hoe marginaal het ook is, het is nog een grappig hebbeding. En moshverantwoord. quote: Yup. Dr. Opout is destijds van de tour gegooid. |
|
En terecht: een band waarin Dr. Oplul, Dr. Oogkloot en Dr. Uiloor samen inspelen zou nooit mogen touren. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Je vergeet Dr. Ol, de Dr. Ummer die uit z'n bek stonk. |
|
quote: Hollywood Undead is hun sideproject hoorde ik. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
Index / Heavy Metal |