|
Auteur: |
|
|
Lou Barlow komt naar Europa, maar door een overvolle agenda bij Vera is er geen plaats voor hem in zijn favoriete rocktempel. Team Hedwig, oftewel fans van zowel het eerste uur als het tweede uur, vond bij Amigos da Musica een zaal voor hun held, om zo een alternatief te bieden: Barlow speelt op 5 februari in het Platformtheater aan het Boterdiep, te Groningen. Barlow maakte reeds furore als bassist van Dinosaur Jr. en als voorman van Sebadoh en The Folk Implosion. Afgelopen zomer speelde hij nog met Dinosaur Jr. voor uitverkochte zalen in alle grote steden van de wereld, dit keer komt hij vanwege zijn goed ontvangen soloplaat 'Goodnight Unknown' naar Europa. Op het podium krijgt hij hulp van The Missingmen, oftewel de begeleidingsband van rockgrootheid Mike Watt (o.a. The Minutemen). De avond wordt verder ingekleurd door de Groninger indierockformatie Vox von Braun, die als voorprogramma de avond openen. Platformtheater, Boterdiep 46 te Groningen entree is 6 euro zaal open: 20.00uur aanvang: 21.00uur. De voorverkoop vindt plaats bij platenzaak Elpee. www.myspace.com/loubarlow http://www.loobiecore.com http://www.myspace.com/voxvonbraun |
|
kent iemand hem uberhaubt? in mijn vriendenkring schijnen echt bar weinig mensen er ooit van gehoord te hebben... triest |
|
Ik ben met je eens dat niks het haalt bij Dinosaur, maar zijn solo werk is imo ook wel erg lekker. Het hoeft niet altijd maar kabaal te zijn. Vind het iig erg vet dat ie komt! |
|
Ik volg Lou al zeker 15 jaar via Loobiecore, z'n eigen site. Ben groot liefhebber van Dinosaur, Sebadoh en Folk Implosion. Tof dat hij in Platformtheater komt! |
|
Schop. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-02-2010 18:00] |
|
Onderweg! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vroeg hoor! |
|
Dinosaur jr. & Sebadoh zijn beiden toffe bands maar solo vind ik er fuck aan, derhalve dus ook niet aanwezig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dank @ hen die er waren; toch voor 5/6e vol. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vond het mooi! |
|
Dikke +1 voor zover ik het kon zien. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Concerten |