|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Uhuh.. ben je er donderdag ook bij ons favo mod feestje? |
|
Kaarten rollen uit de printer, vanavond alweer.. gezellig. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Feestjuh vanaaf www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Wij zijn van plan om met de trein te gaan maar mocht er nog iemand met de auto over (station) Groningen gaan die nog wel twee passagiers kan gebruiken (we betalen uiteraard mee aan brandstof) dan hoor ik het wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:+1 |
|
quote:Vindt Zoef het wel goed als je Elmo ook meeneemt? |
|
quote: Ik rijd toch over Groningen, dus is het een kleine moeite om jullie even op te pikken op het CS. Heb de auto toch leeg. Laat het maar even weten. mijn mail staat wel in mijn profiel. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Vanavond in Ljouwert! SUOMI FINLAND PERKELE! |
|
quote:Cool! Want ik zit met 5 personen al volledig vol. |
|
quote: |
|
quote: En geregeld! Helemaal top! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hard, veel van ugrakarma, hard. |
|
Gaaf! Ben benieuwd zondag |
|
Erg gaaf! Fucking gaaf gewoon! IN = koningsband! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tja, late dienst heeft zo z'n voordelen..... spelfout weggehaald... |
|
Full speed opzouten.. saaie, eentonige meuk. Gheestenland al een tijd niet zien spelen, goed optreden en lijken steeds beter te worden. Speciale vermelding voor Ricardo, mooie glimmende broek hoor Impaled Nazarene, bij het eerste nummer dacht ik van shit.. dit gaat zoooooo kut worden met dat droge geplok van de drummer er bovenuit, waardoor de zang ielig over kwam. Gelukkig herstelde het geluid en werd het een supervette show. Geniale herrie volgende keer maar iets minder vermoeid er naar toe ghehe. Weinig bezoekers trouwens, had er wat meer verwacht. Romein blijft een leuk zaaltje. Regeersel bedankt voor de heen en terugrit! |
|
In de post hier boven staat niet alleen maar onzin. |
|
Full Speed is qua stijl niet echt mijn ding. Dus laat ik het aan iemand anders over er wat over te zeggen. Gheestenland gaf een strak optreden....gaaf maar helaas wel wat kort. Impaled Nazerene, had ik heel lang geleden eens een keer gezien. Bij de eerste nummers moest ik enorm wennen, omdat het zo totaal anders was en klonk dan toen. Maar toen ze eenmaal een tijdje bezig waren, vond ik het toch wel weer erg gaaf klinken, en met wat oudere nummers er tussendoor was het helemaal top Helaas wel wat weinig bezoekers...maar met een leuke groep bekenden was het toch een heel gezellige en geslaagde avond. Hieronder weer wat foto's....de rest kan weer gezien worden op myspace en hyves. Full Speed Gheestenland Impaled Nazerene www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Zo meteen naar Rotterdam! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Zo ook maar richting het station. =) |
|
quote:+1 |
|
Eerste band voorbij laten gaan. De rest was gaaf!! Veel bekenden en gezelligheid!! =) |
|
Impaled Nazarene wat een geniale band was weer super. Taake was ook erg goed. Geslaagde middag / avond weer |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |