|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Michel van der Plug. Wie kent hem niet. Boeiender |
|
quote:Zolang jij het niet bent, komt het vast wel goed. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Die ene, met die wenkbrouwen toch? |
|
quote: Nee, hoezo? Wilde je meerijden? |
|
quote: Ik wil wel meerijden. |
|
God Dethroned ontbrandt het allesverwoestende vuur! We zijn trots om God Dethroned als eerste headliner voor Veneration 2017 te presenteren. De band bracht hun controversieële debut "The christhunt" uit in 1992, gevolgd door de twee albums "The grand grimoire" en "Bloody blasphemy", die onmiddelijk klassiekers in de Nederlandse black/death metal werden. God Dethroned is één van de weinige echt belangrijke bands in de Nederlandse metalgeschiedenis, dus verwacht een bloedig blasfemisch hoogtepunt van agressie en grandeur onder de zilveren maan van Veneration V! |
|
Nieuwe track: Ik hoop dat het de schuld van YouTube is dat het geluid zo vreemd is. Voor de rest een redelijke track. Edit: YouTube verkloot het geluid inderdaad, op SoundCloud klinkt de track al een stuk krachtiger. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-04-2017 19:53] |
|
Band had beter dood kunnen blijven TUFKAM |
|
Nogal Bolt Thrower. |
|
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit nummer en vooral de riff erg gaaf. Maar goed, ik ben dan ook fan van Bolt Thrower. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zaterdag a.s. in Baroeg: Zaterdag 15 april: The Echo Collective 22:00 - 22:40 God Dethroned 20:00 - 21:15 Merrimack 18:45 - 19:30 Wrok 17.30 - 18.15 Murw 16.15 - 17.00 Wrang 15.00 - 15.45 Deuren: 14:00 |
|
Lekker nieuw nummertje. Leuke clip ook. Nieuwe plaat in februari. bub |
|
quote: Nou, wat een originele clip weer :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Prima nummer hoor, maar de thematiek is zo 1992..... wees eens stoer en neem de Islam eens op de hak. |
|
Moslims zijn nobele wilden. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nummertje klinkt lekker, ook de hoes van de nieuwe plaat is goed gelukt. Alleen de thematiek en songtitels, wow. Laten we het erop houden dat God Dethroned het moet hebben van hun muzikale inspiratie. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waarom doen ze dit? Verveel, knaken? Of denken ze echt dat mensen hier anno 2020 nog op zitten te wachten? "Book of Lies" en dan een bijbel in de fik steken... Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Volgens mij gaat het over de biografie van Johan Cruijff signature |
|
Of de debuutroman van Rik Torfs. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Wie is die Lies eigenlijk? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Vertel me, Lies Vertel me, zoete kleine Lies Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
quote: de zus van Joke nee echt, mijn schoonzus heet Lies, mijn vrouw Joke signature |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |