|
Auteur: |
|
|
Metal Battle 2010. De voorronde in Drenthe vind plaats in het Podium Hoogeveen op zaterdag 27 februari. De deelnemers zijn: Icons of Brutallity Insatiable Rule of Reason Solidary Trust Tijdens het Jury beraad speelt: Mother of Sin DE ENTREE = GRATIS Meer info op: www.metalbattle.nl bron: www.occultfest.nl |
|
Aanwezig! see you at occultfest! |
|
Aanwezig achter de knoppen! Word een vet feestje |
|
Ben op die dag een band aan het opnemen, maar daarna kom ik nog wel even kijken. Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
UP! |
|
Hey Smeerik heb je al een digitale versie van de poster!? see you at occultfest! |
|
Worden posters in Drenthe dan nog analoog gemaakt? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:In turf en schapenstront, erg lastig in te scannen. |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Morgen heb je t op mail staan van Martijn zelf. Ik heb hem zelf ook nog niet. |
|
Mogelijk aanwezig |
|
quote: als je slaapplek nodig hebt dan horen wij het wel. see you at occultfest! |
|
see you at occultfest! |
|
Aanwezig. Jammer dat Brutallity met 2 l's is gespeld, maar dat was overigens weer een spelvaudje van mezelf haha. Ai spiek verrie koet ingliesj. |
|
Hey nog 2 dagen! Zijn druk bezig met de voorbereidingen en hopen op een volle bak! see you at occultfest! |
|
ik ben aanwezig...maar dan wel laat op de avond. Wij hopen ook op een volle bak...vorig jaar was t ook erg druk |
|
Skopje! Morgen dus... see you at occultfest! |
|
Zo die kant maar alvast op fietsen. |
|
Was het nou Rule of Reason die gewonnen had? |
|
MoS een beetje op dreef? spelfout weggehaald... |
|
Zo, was me het avondje wel weet. Lekker gespeeld, en verrassend genoeg ook nog eens 2e geworden haha. De uitslag: 1 Rule of Reason 2 Icons of Brutality 3 Solidary Trust 4 Insatiable |
|
Volle bak! Zeker 150 man dus erg tevreden over de opkomst. Was heel gezellig. Op naar de halve finale! @ Varanus: ondanks techische probleempjes was MOS wel op dreef. Heb ze zelf nog nooit eerder live gezien maar klonk wel goed. Was alleen niet meer zo druk dat was wel jammer. see you at occultfest! |
Index / Concerten |