![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat heb ik nooit gezegd. quote: Ik hoop het, ik blijf sceptisch. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Het IS gewoon zo. Echt! Vraag na! Wees iemand die de feiten volgt en geen aannames! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
het is inderdaad zo (ik ben automonteur) ![]() |
|
quote: het wordt gewoon tijd dat er andere brandstoffen in de omloop gaan komen. zijn er geen auto's die op alcohol lopen? en hoe zit het met de electrische auto? want je hebt gelijk dat auto's schoner zijn geworden, maar mutilator heeft ook een punt dat door de zeer sterke stijging van het aantal auto's dit effect weer wegvalt. gewoon electrische auto's invoeren, punt uit (ook al rijden ze "maar "honderd"of zo) ![]() |
|
quote: Om verder hierop te reageren gaat het wel erg off topic omdat dat redelijk wat tekst vergt. Laat ik het erop houden dat feiten hier niet voldoen. Je komt er niet met simpele specificaties, want er zijn te veel andere beslissende factoren. (Hoeveel rijden er 'schoon', hoe schoon, hoe is het autogebruik, Hoe zuinig is de auto, etc. etc.) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-04-2002 20:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
die autos bestaan al een tijdje hoor alleen moet je dan vaak naar de garage om die accu's te laden en ontladen ![]() |
|
Je hebt ook motoren die op waterstof lopen. volgens mij hebben ze die ook nog compact kunnen ontwerpen. Maar ja, die benzine industrie moet en zal blijven verdienen (de regering ook, dus jouw punt over roken is nog niet zo vergezocht GC ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-04-2002 20:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik zou dan eerder opteren voor een elektrische auto.Die zijn tenminste veilig...één klein lekje in een waterstoftank en BOEM ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Die elektrische auto's zijn erg sloom en om de 3,4 uur moet je je stekker in het stopcontacten rammen. Die stroom komt weer van elektriciteitsfabrioeken, die vaak ook niet al te schoon zijn ... Dus hoe meer elektroauto;'s hoe minder het verschonend effect is. ![]() |
|
oja ook electrische auto's zijn niet zo milieu vriendelijk als dat ze lijken denk aan een accu die lekt bij zo'n auto zitten er een stuk of twaalf onder de auto ![]() |
|
quote: maar een klein lekje in een benzinetank kan ook "boem" doen veroorzaken. ![]() ![]() |
|
NEEE, dat is zo'n enorm gel;ul, gevoed oor die suffe hollywood films. Benzine explodeerd lang zo makkelijk niet. De mengverhouding komt behoorlijk secuur en dus wordt het erg moeilijk die in een benzinetank te krijgen. ![]() |
|
Wat ik altijd zo prachtig vind is dat die auto's in films een stuk of 2-3 keer ontploffen. ![]() ![]() |
|
quote: inderdaad ![]() |
|
Het klopt wat Psycho zegt...en die Amerikaanse films en series waarin zowat alle auto's plankgas rijden,vervolgens een zware botsing krijgen en exploderen(cf.Starsky en Hutch),is slechts gebaseerd op een natte droom van de lokale snelheidsduivels/wegpiraten : als je het waagt om in de States te laag te vliegen,landt er een politieheli op je dak...ze lachen er daar niet mee,hoor!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Te laag vliegen? Huh? ![]() ![]() |
|
Gewoon, bij 200 km/u stijgen sommige voorwerpen op, andere blijven laag vliegen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Aha. Hmm, ik heb een idee: Gewoon iedereen die aan zo'n race mee doet een kogel door de kop. Zoals de italianen zeggen: Problemo finito. ![]() |
|
quote: geweldig ![]() met0l! ![]() |
|
Ik heb laatst nog geraced! En om te racen heb ik geen publiek nodig en domme blonde dozen. Alleen een auto en een tegenstander. `t was eigenlijk best wel asociaal s`nachts vol door de bebouwde kom gescheurd. Top bereikt van 190km/u waar je 50 mag........ das dus 140 te hard. ![]() We`re not dead we`ve never lived ![]() |
|
quote: ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Oh ja, wat voor bakkie (jaar + motor) had jij en wat voor een had hij (zij)? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Stoer hoor spirit Soldier. ![]() |
|
Ik heb onlangs het volgende gelezen : als je je auto laat opdrijven,moet je de extra pk's meedelen aan de verzekeringen,anders,als je er een ongeluk mee hebt,betalen ze je NIET terug!!(in België,toch) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |