|
Auteur: |
|
|
de rest komt meteen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-01-2010 16:18] signature |
|
signature |
|
quote: waar heeft dit nou met bovenstaand artikel te maken? leuk stuk voor de verandering eens een nuchtere omschrijving "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote:Zijn tweede post, dar staat het hele artikel in. Zijn eerste post is wel een mooi stuk ja. |
|
tweede stuk, daar heb ik niet zo een zicht op, ik denk dat je gewoon veel steun moet hebben, zoals Channel Zero dat had van Studio Brussel. Zo win je België en misschien Nederland, dan ga je Frankrijk of Duitsland op, en vandaar uit kun je AMerika ook winnen, kijk naar "Gojira" Scandinavische bands hebben al een luchtbrug met Amerika signature |
|
Dat eerste artikel is leuk, lekker droog/nuchter omschreven. |
|
signature |
|
In de Knack staan altijd wel leuke artikels, eerlijk gezegd. Dank hiervoor, Bart, ik ga het eens rustig lezen . |
|
gaat uw gang signature |
|
Mooi mooi. Wel een rechtzetting over Aborted, want zij zijn niet de eerste BE band op WOA. Die eer gaat naar, misschien wel de beste BE band ooit, Chemical Breath! |
|
nog waar ook, in 94 ze bestonden net een paar jaar en ze mochten al spelen, hoeveel volk kwam daar op af? tis zjust signature |
|
Goh, dat weet ik niet. WOA was toen nog relatief klein hé. Ik weet enkel dat hun drummer pas last-minute arriveerde. Dat waren de tijden! Ze repeteerden hier een straat verder. Als jong mannetje zo een loeiharde repetitie van je helden bijwonen, haha... |
|
signature |
Index / Heavy Metal |