quote:
Op 25 april 2010 11:41 schreef XnegativeX het volgende:
Ik denk dat er gisteren zo'n 150 man aanwezig was en het was extreem gezellig. Blaze is een ras entertainer en je kunt zien dat hij zijn publiek enorm waardeert. De beste man ging anderhalf uur totaal los. En bij het eerste nummer had hij het hele publiek op z'n hand. Alsof het niks was. Dit was sowieso een van de beste concerten die ik in tijden heb meegemaakt. Ondanks dat er dan geen 500 man stond.
Nog even een extra vermelding voor de openingsact Bullet Bow Shockwave. Voor mij een totaal onbekende naam maar Blaze had geen betere openingsact kunnen wensen. Erg gaaf.
Helemaal eens! Vorig jaar in Tilburg gezien (5e keer na maiden) en het was echt weer geweldig! Begrijp niet dat er niet meer man op af komt....volgens mij deels onbekendheid. Mijn vriendin is die-hard death/black liefhebber maar ook zij vond het een geweldig optreden (van maiden moet ze zelfs niets hebben) Ook al vind je de muziek maar zozo, het enthousiasme waarmee gespeelt werkt echt aanstekelijk.
Zeker een van de betere concerten dit jaar.....ondanks dat er nog een hoop leuke aankomen.