|
Auteur: |
|
|
Na 2 dagen al wanhopig? Geduld is een schone zaak zeggen ze dan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
nu niet meer 1 uur is al teveel voor mij iemand dus???? ik heb nog nooit op zo'n ding gespeelt wil het graag doen ! fear me! why?..just do it! |
|
quote: Bij de wat grotere muziekwinkels heb je vaak wel van die aanbiedingen: gitaar+versterker voor heel weinig. Probeer zoiets zou ik zeggen ... |
|
zoals welke grote gitaar winkels? fear me! why?..just do it! |
|
Niet die kleine winkeltjes ergens aan de rand van een dorp, maar de wat groteren. Staffhorst in Utrecht heeft vast wel zoiets! De link naar hun site is vast wel te vinden op koekel. |
|
ok thx! fear me! why?..just do it! |
|
Geen dank, geeltje is genoeg (fuck de euro!) |
|
quote: ja en ik zoek nog een nieuwe mercedes voor 1000 euro..... dream on None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Shit, voor minder dan 1575 Euro kan ik geen Mercedes vinden... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Had dat tering ding van mij nou maar gekocht Joey. BWHAHAHA Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
blah op internetstaan genoeg gitaren van zelfs onder de 100 euro plus versterker en die bullshit aleen geen! linkshandige en zo wel dan antwoorden ze niet fear me! why?..just do it! |
|
Ik zij je toch ga naar "NEDERLAND MUZIEK" in muziekwijk. Als je daar geen gitaar kan kopen weet ik het ook niet. Ps. moet je erniet bijzetten dat je links handig bent ? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
http://www.marktplaats.nl/printbody.php3?g=muziek&u=elektrgitaren&ID=4490&av=&fv=&fo=&rv=15&pv=&zoek=&oudei=0&ref=&style= gitaar + versterker = 60 hoero! |
|
Je zou ook Feedback of in Rotterdam kunnen proberen, die hebben vaak van die nep Fender pakketten voor niet al te veel pleuro's. [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 30-08-2002 17:15] Don't blush when I rip you open |
|
quote: Die pakketten bedoelde ik dus in het begin van dit topic. Wist alleen niet meer grotere muziekwinkels in NL. En jouw beschrijving was toch iets exacter als de mijne. Als Mijnheertje Count er NU NOG niet een kan vinden, krijgt hij MIJN gitaar ... in zijn *n*s wel te verstaan [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 30-08-2002 17:17] |
|
Ja die Squier pakketten dus, toevallig heeft Hakkert in Rotterdam ze ook staan. Don't blush when I rip you open |
|
quote: DAAR heb ik ook nog wel een ideetje over. STEL: Je kunt WEL een goedkope gitaar vinden, maar is rechtshandig. Neem dat kreng en doe het op de "Jimmy Hendrix - manier". Uitleg: Men neme de gitaar op de manier waarop een rechtshandige die vasthoudt. Je sloopt de snaren ervan af (met moed, beleid en trouw natuurlijk), je draait de gitaar 180 graden (links- of rechtsom maakt niet uit, je komt toch op hetzelfde punt uit) en je zet de snaren er nu weer op de juiste volgorde weer op. TADAAAAH! Men heeft een rechtshandige gitaar die alleen linkshandigen kunnen bespelen! |
Index / Algemeen |