|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien andere band erbij |
|
optreden was zeker erg goed |
|
Nee, ik vind DORO echt niets! dat Accent enzo vreselijk, natuurlijk zijn de warlock albums nog wel OK,. maar dat solowerk van d'r is echt abominabel! Ze schijnt heel sympathiek te zijn enzo, maar op muzikaal vlak legt ze het echt dik af tegen veel van haar mannelijke Duitse collega's! |
|
Ik vond Doro op graspop ook maar cheisse! Kan ze niet wat sjaaltjes breien zoals elke oma. Ze was wel niet zo belachelijk als dat wuf van Arch Enemy. Tjongejonge die hoele heeft echt wel een zuurstoftekort gehad bij de geboorte. mvg wk10 |
|
Ik heb avn Warlock-Burning The Witches en dat is in ieder geval el een lekker album.Als solo artiest is haar muziek laatste tijd maar maitg, maar blijf eht een sympatiek wijf vinden persoonlijk...en dat accent.....is geil .Heb haar ook ooit nog in Zaandam de kade gezien, ok er waren alleen amar oude vieze mannen behalve ik en een maat maar jah......was enthousiast en zeer vet optreden toch wel hoor. "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
hmm ik heb jeugdsentiment bij Doro en warlock helbound HEERSCHT nog steeds en speed of sound van true as steel,metal racer van burning the witches en van het album calling the wild vind ik burn it up een lekker en strak nr Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Doro zuigt zeer ernstig (nee ze zuigt niet mij HAHAHAH)....ik jheb het nooit wat gevonden dat mens is super sympathiek maar zingen kan ze niet! |
|
quote:Mee eens, ik vond het niet echt geniaal op Graspop.. |
|
Moet altijd gelijk aan Allo Allo denken. Maar oude Warlock heerscht nog steeds. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Eerste twee platen van Warlock vind ik ook nog wel tof ja! |
|
quote: Ik vond het geweldig op graspop: All vie aar, all vie aar, vie aar, vie aar oall, oall vie need !!! Zalig !! |
|
gisteren samen met klassiek orkest gezien blijft leuke dame gasten in antwerpen waren blaze, een geweldige ozzy cover zanger en een gast die ik niet ken, maar die wel kon zingen covers van onder andere iron maiden, metallica, ozzy, black sabbath, whitsnake, john miles en veel doro nummers, maar niets van warlock Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |