|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb tijdelijk, tot er hier een komt, een simpel forumpje gestart voor vraag en aanbod van muzikanten en instrumenten. Je komt er door te linken vanaf mijn homepage, adres als Zware Kalender staat in mijn signature. Vragen, suggesties en opmerkingen zijn welkom, liefst in dit topic. Ik wil graag dat het zijn doel niet voorbij gaat omdat er mensen maar wat rond gaan zitten posten. Zoals jullie kunnen zien ben ik op dat forum overal moderator, en kan dus mensen verbannen, posts wijzigen, etc. Ik hoop van harte dat dit niet nodig zal zijn, en dat het gaat werken. Zo hier en daar staat er op dit forum een post van muzikant gezocht, en het werd hoog tijd dat hier een aparte ruimte voor zou komen..Speurders, veel succes! Brinkster, mijn webhost, ligt momenteel weer plat...dan weer niet, dan weer wel.word er schijtziek van! [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 08-04-2002 19:31] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Hee cool. Ik heb niets aan te bieden of zo, maar goed idee. |
|
Oja, moest ik er nog even bij zeggen: je moet wel gereistreerd staan om te kunnen posten. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Je moet het wel op dat nieuwe forum zetten dan he. |
|
quote: Ali is nie opletten maar er staat ook geen link bij toch?? wie weet leest iemand die geëinteresseerd is mijn adz en vind ik hopelijk muzikanten! |
|
Hmm, eerst was er een link... Hij's weg! |
|
Doet het weer (hoop ik) Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Elke metal fan word uitgenodigd om es een kijkje te nemen op mijn site. Ik verkoop 2ehands spullen tegen lage prijs, maar alles in perfecte staat. Cds voor 5, 7, 10, 16 euro. Tshirts voor 14 euro,... Alles wat op de site staat heb ik in stock! Zoek je meer? klik dan op Add(itional) Stock. Heb je hiermee nog niet genoeg? Kijk dan es bij special offer. Ik zoek alles voor je. Ook de Promotions zijn intressant, superlage prijzen voor goede cds Stem ook even wat je van de site vind en bezoek het VOID Sales forum eens !! http://www.voidsales.tk http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
gaaf |
|
quote: hoeveel keer heb ik deze advertentie al gezien :| |
|
quote: En wat geeft jou het recht mijn topic te betreden met dit soort gelul? Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
ja! branden zul je! |
|
quote: dit begint echt vervelend te worden |
|
Void sales, wil je aub ophouden hier je shit te verkopen, dit is hier NIET de plaats voor! |
|
fuck man er staat gewoon shit van de fugees op die site |
|
Aangeboden: Beginnnend zangeres, mezzo en hogere alt. Ik wil muziek al WT, AF, Nightwish e.d. zingen. Beetje in de buurt van Schiphol. Na, t zal wel nix worden.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Zing je net zo goed als de overvliegende vliegtuigen? |
|
quote: Nou, vanavond uitvoering gehad (Ice Queen een octaaf lager gezongen) en het is op cd opgenomen. Als ik de cd heb zal ik proberen mijn stukkie online te gooien, ff kijken wat jullie vinden. Ik was wel STIKZENUWACHTIG! Echt ontzettend! Maar t ging redelijk... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
BAN void sales! ZM is niet de plaats om reclame te maken voor je e-commerce site plus dat het, getuige zijn eerdere posts, een walgelijk commercieël manneke is! Nog 1 keer voor de overbodige duidelijkheid OPROTTUUUUHHHHHH!!!!!!!!!!! |
|
Aanbieders, het was niet de bedoeling dat jullie hier gingen aanbieden en vragen, maar hier: http://ub5.homepagetools.com/zwaremetalen [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 09-04-2002 19:11] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Wat een pleuris site, tig popups. |
|
quote: hij doet t niet I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: 404 Page Not Found We are sorry, but this page does not exist. To find what you are looking for, click here and accept our apologies if we have inconvenienced you in any way. |
|
quote: idd.. quote: Probeer em hier vanaf te linken: http://www27.brinkster.com/diabolis [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 09-04-2002 19:10] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
dan doet ie het wel nu allemaal posten, want het is wel heel erg leeg "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |