|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Bareuh... |
|
Sowieso blijft het echt een kut spel. Rockband is dan wel weer leuk. ( de gehele shit dan. dus drums + zang enz ). The trend is dead. |
|
quote: Against God and Government |
|
quote: Ge kunt toch ook drummen en zingen bij Guitar Hero? En de groep heeft toch al meer als 200 leden terwijl er de laatste dagen geen reclame is gemaakt... |
|
hoeveel leden al? signature |
|
quote: 208 op 5 dagen tijd Het zal inderdaad wel nog hoger moeten maar dat komt nog wel. |
|
Wat een duf idee. Die nummers van Rammstein lijken me erg saai om te spelen. Maar succes hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Ancient Times op 30-01-2010 14:12] |
|
is er al guitar hero unplugged? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nope, volgens mij niet |
|
Gewoon niet dat plastic nep gitaartje in je wii inpluggen en je bent er toch. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je bent me net voor. |
|
Jij gaat geen miljoen leden krijgen en zelfs al zou je 1 miljoen leden hebben, dan nog zal Activision zich geen reet van jou aantrekken. Wil je muilperen? |
|
quote: Ben jij soms van Activision? Zoniet, dan kan jij dat niet weten |
|
quote: Damn, sorry hoor, maar vindt jij zelf niet dat je knap kansloos bezig bent? Boeiender |
|
quote: Wie niet waagt, niet wint |
|
quote: Waarom zou je dit wagen? Ten eerste is Rammstein niet echt een moeilijke band, ten tweede haalt jouw actie met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen zak uit. Boeiender |
|
quote: Het moet niet moeilijk zijn om goed te zijn |
|
Heerlijk, die jeugdige naïviteit. |
|
Ik vind het vooral grappig dat alleen hier slecht gereageerd word |
|
:') Wil je muilperen? |
|
de meesten zijn hier al zodanig verhard geraakt in cynisme dat het niet meevalt zoveel energie te zien signature |
|
Wat doet dat hero in de topictitel? Lutser zou beter passen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
nou nou nou |
|
Sorry. Maar dit lijkt me vrij makkelijk om te spelen op een gewoon gitaar, laat staan op zo'n game geval. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |