|
Auteur: |
|
|
De legendarische Thrashband Flotsam & Jetsam komt wederom een biertje pakken in Dynamo, en ze zijn niet de flauwste, ze zullen ook weer het podium opklimmen om de goede oude thrashtijden te opbloeien. Meer info a.s.a.p www.dynamo-eindhoven.nl |
|
Hotseflots! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ben hier wel bij. |
|
Aardschokdag 1988 is de laatste keer dat ik ze zag, eens kijken of ik tijd heb. |
|
UP! |
|
Oei, ook leuk! De agenda wordt nu wel wat vol! |
|
Edit: Toch afwezig. Ik realiseer me net dat ik F&J op Ruhrpott festival zie. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 09-02-2010 15:52] |
|
Ik zit nog te twijfelen, Life of Agony speelt op het zelfde moment in de Effenaar. |
|
quote: Ik meen dat dat uitverkocht is inmiddels. |
|
OMhoog! |
|
Zo, het einde van maart nadert; efkes schoppen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Supports zullen zijn: Paramite (NL) http://www.myspace.com/paramitethrash Neurasthenia (ITA) http://www.myspace.com/neurastheniaband |
|
Omhoog als een dolle!! vrijdag dus! |
|
Nog drie dagen om al die patches goed op je jasje te krijgen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Aanwezig. Wordt wel weer eens tijd Flotsam&Jetsam live te zien na 22 jaar. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Godmiljaar, kom je eens een keer naar de Dynamo, ben ik er net niet (want ehm, IXV Dark Centuries eindelijk eens in Nederland!) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ich bin dabei |
|
quote: Sorry, hahahaha. Waarschijnlijk ga ik naar Vreid op 29 april. en ik zal je wel tegen het lijf lopen op de tweede dag van Roadburn. Kunnen we dna een biertje doen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Up! Vanavond alweer! |
Index / Concerten |