|
Auteur: |
|
|
Angst Skvadron maakt naar eigen zeggen "depressive, psycedellic, alien death metal", ofwel een spacy variant van moderne / avant-garde black metal. Het grote brein achter de muziek is Trondr Nefas, de gitarist / vocalist van Urgehal. Dit is dus wel beduidende andere koek dan die band. Ik heb het een tijdje op MySpace zitten luisteren naar de nieuwe nummers van Sweet Poison (die 8-2-2010 uitkomt) en die verregaande psychedelica werkt goed in/tussen de black. Ben benieuwd naar de (/een) volledige release! Flukt Full-length, 2008 Valium Holocaust EP, 2010 Sweet Poison Full-length, 2010 T.B : Guitar, Bass, Male/Demon/Alien voices, Piano. L.F.F : Drums, Minimoog, Arp Axxe, Korg Polysix, Hohner Clavinet D6, Mellotron. R.M : Guitar. O.M.P : Female Vocals. H.V : Session Live Bass. M.K : Live Drums. Chiron : Session Bass. (Ex-member featured on "Flukt": T.L.A :Female vocals.) http://www.myspace.com/angstskvadron Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik zou toch zweren dat hier al een topic over bestond. Iig, goed voorbehoedsmiddel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Erg gave band! Dit jaar live op UTBS Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Er is over Angst Skvadron tot nu toe gepraat in het Urgehal topic, volgens mij. Verder ben ik wel benieuwd naar de aankomende plaat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die plaat is sinds vandaag verkrijgbaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Hu? Ze zeggen zelf vanaf 8 - 2? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
net gereviewed, niet helemaal weg van, gewoon, ok album signature |
|
Alien Death Metal Ik vind die eerste plaat erg gaaf, die nieuwe nog niet gehoord. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-02-2010 14:20] |
|
1. Angst Skvadron - Starship Trooper 4:18 2. Angst Skvadron - The Death Adder 1:14 3. So Much For Nothing - Sublife Warranty 3:53 4. So Much For Nothing - The Memory Remains 2:04 Trondr Nefas (Urgehal, Beastcraft etc.) returns with ANGST SKVADRON and two new tracks inspired by psychedelic 70's rock. SO MUCH FOR NOTHING serves you the finest tunes of dark and destructive metal-pop/rock. This EP is the perfect appetizer for their upcoming album "Livsgnist" which will be out later this year. Gatefold 7" EP limited to 500 copies on clear white vinyl. Out now on Folter Records! www.myspace.com/angstskvadron www.myspace.com/angstskvadronofficial www.myspace.com/somuchfornothing |
Index / Heavy Metal |