|
Auteur: |
|
|
Ik ken deze band alleen van hun nieuwste release "Mantra", waarop ze progressieve / moderne death metal later horen met wat extra invloeden uit black, doom en weet ik veel wat. Vrij melodieus voor death metal en erg (erg, erg, erg) gevarieerd werkje; veel variatie door de nummers zelf heen, freaky geluidjes erdoor en akoestische passages met ook extra strijkers et cetera. Ik vind het na een paar keer luisteren best gaaf, al had het wel een tikje ruiger gemogen. Moeilijk te zeggen waar het precies op lijkt, dus dat ik ook niet echt proberen Beetje Nahemah qua insteek en mix van stijlen denk ik. Will the Sun Ever Rise? Demo, 2004 Wounds EP, 2005 The Latter Rain Full-length, 2007 Mantra Full-length, 2010 http://www.myspace.com/invainno Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het vorige album is stukken beter, imo tho. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ben erg benieuwd naar de nieuwe plaat, de vorige full-length alsook de demos zijn erg goed. Het is trouwens een christelijke metalband voor de geinteresseerden Erg aardige gasten trouwens Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is er Christelijk aan dan? Ik kan het niet echt opmaken uit de songtitels in ieder geval en ook niet uit wat ik zo opgepikt heb van de teksten. Niet dat het erg is, maar ik vraag het me gewoon af Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gave band! De nieuwe moet ik nog een paar keer luisteren voor ik daar iets zinnigs over kan zeggen. |
|
Zeker een band die Opeth kan gaan overtreffen... |
|
quote: Deze zin klopt voor geen meter, hoe kan een band Opeth overtreffen als het ermee vergeleken wordt? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Omdat het 4.27 was toen ik het schreef |
|
Hahahaha, Heuy, ben jij nog online gegaan vanacht? Je was al goed zat toen we naar huis gingen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Yep... PC stond nog aan... zat even op een andere wereld Maar In Vain is nog steeds vet |
|
Mantra draait hier en dit klinkt idd goed zeg De heldere zang doet me aan David Bowie denken. Erg sfeervolle plaat The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik raak er nog steeds niet uit wat ik er van moet denken signature |
|
Hun nieuwe album Ænigma is een meesterwerk1 |
|
quote: Ik ben benieuwd. Hun vorige trok ik wel goed. |
|
|
|
Volgende maand op tour met Vreid en Solefald. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ænigma is verschrikkelijk goed. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Super band, ook een band met lef veel verschillende invloeden |
|
quote: Mee eens. Erg lekkere plaat geworden. Vooral het gitaarwerk is uitzonderlijk. In ieder geval weer een stuk beter dan het tegenvallende Mantra. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Inderdaad prima plaat. Ik vind het ook meer een geheel, terwijl Mantra alle kanten opging. Potentieel jaarlijst materiaal. It's A Kind Of Magic |
Index / Heavy Metal |