|
Auteur: |
|
|
DREP DE KRISTNE! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
benieuwd ja. |
|
Best lekker schijfje geworden. :D |
|
Echt een heel lekker schijfje, maar eigenlijk niet zo zeer de terugkeer van Troll, maar een soort best of Nagash (Covenant/Kovenant, Dimmu inderdaad zijn allemaal wel linken mee te leggen). Gaat één van de interessantere releases van het jaar worden denk ik zo! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wat waren zij live kudt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vond ze op AI ook niet echt boeiend nee. |
|
Tijdens Aurora Infernalis vond ik ze ook niet de beste van die dag. Ik vind hun eerste CD echt supergoed, daarna vind ik het minder worden. euu? |
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=2727402 een tweetal teasers te beluisteren van de nieuwe cd. Opvallend, geen nummers van Predator en Universal op Troll's myspace. Maar de nieuwe nummers zijn best goed. Inderdaad richting het oudere werk van Dimmu. |
|
de nieuwe klinkt naar Spiritual Black Dimensions signature |
|
quote: Yep, maar ik vind 'em niet van hetzelfde niveau. Wel leuk om die sound nog 's terug te horen. Helaas niet veel meer dan dat. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Mee eens, vind 'em ook niet van dat niveau. |
|
Wat ik van het nieuwe album gehoord heb, klinkt best goed. Een vertrouwd klinkend eind jaren 90 black metal gevoel, misschien wel iets TE vertrouwd. [Dit bericht is gewijzigd door RadiumAngel op 20-02-2010 10:10] |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +396 Het heeft de abyss sound (weet niet of t daar is opgenomen, moet m nog kopen) en zekersteweten de eind jaren '90 melo-black sfeer! Zal m echter niet naast een SBD of zelf EDT kunnen leggen! Heeft zo zijn goede momenten, maar de release is minstens 10 jaar te laat om echt impact te hebben! Desalniettemin een lekker schijfje! That's all! |
|
Net als Burzum is ook Troll helemaal terug met hun nieuwe album. Erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, ben erg benieuwd. Drep de Kristne draait hier iig nog steeds af en toe zijn rondjes. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Inderdaad, leuke 'oude Dimmu' kloon. Zoals al gezegd: beetje sound uit tijd van Spiritual Black Dimensions en Enthrone Darkness Triumphant Wel kortere nummers. 's kijken hoe lang hij leuk blijft.... Nog maar ff een clipje voor de sceptici |
|
Andere Troll, maar goed. |
Index / Heavy Metal |