|
Auteur: |
|
|
Entree vvk: € 7,50 Aan de deur: € 10 Deur open: 20: 30 Aanvang: 21: 00 Zaal: Het Paradijs (Kleine zaal) http://www.metropool.nl/agenda.asp?EvenementID=247&maand=2&jaar=2010&dag=20 Eén van Nederland’s lompste death metalbands, Severe Torture, komt ons Paradijs omtoveren tot een hel! Deze bloeddorstige Nederlanders "timmeren" al aan de weg sinds 1997 en niet zonder succes; ze hebben er al talrijke tours door Europa en Noord- en Zuid-amerika op zitten. Binnenkort verschijnt een nieuw album, naar eigen zeggen hun snelste en bruutste werk ooit. We hopen dat de heren van Devious tegen de tijd dat dit concert plaatsvindt een beetje zijn bijgekomen van hun Europese tour met Entombed en Merauder in december ’09. Hun nieuwste album "Vision" oogst lovende reacties en ook live knallen de nieuwe nummers er goed in. Dr. Doom maakt een mix van grindcore en death metal. Vet en hysterisch en met de broodnodige afwisseling. |
|
Zin in! |
|
oeh vet!! Severe sowieso tè lang niet gezien! |
|
Hmmm... Overwegende Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nou, je kan met korting naar binnen dus gewoon komen jij. |
|
Vanavond ook maar even een kijkje nemen |
|
jezus, wat een sneue opmerking... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dwaas, waar heb je het over Verder; dank je, right back at ya! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hehehe, ach ja. Ik bedoelde vooral dat ik geen zin heb om alleen te gaan als ik vanavond ook thuis kan gaan zuipen met vrienden Verder is het eigenlijk ongeveer 0,0 moeite om daar te komen. En omdat ik van Hades houd leg ik hem even uit hoe het zit! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Dat was erg gezellig! |
|
Zo was dat even mijn slechtste show in tijden. Niet best!! |
|
+1000. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Index / Concerten |